• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Hilla

MariaN Jä*la skit du! Men men, lycka till med att hitta en...vi får väl hojta till varann om nåt bra kommer upp!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • nr3

hej på er. nån som opererat brösten i malmö?vilken klinik o blev du nöjd?kostnad?

• Disan
    Manuellas Mama skrev 2008-01-29 11:26:24 följande:
    Please someone????Hjälp mig snälla
    Jag skulle chansa på att det större bröstet bara är extra svullet. Hade det precis så nu också!!! I dagsläget är det precis lika stora och fina Oroa dig inte!! (Kliandet kommer nog från svullnaden, det har en förmåga att klia)

Jag ville bara säga hej då till alla gulliga tjejer här inne!! Det känns som att jag har gjort mitt här inne. Är ju färdigopererad och kommer inte att lägga mig under kniven igen på ett tag, med tanke på att vi skall börja med syskontillverkning i juni *längtar* Tittar väl in om tio år eller så, när alla bebisarna är uteoch tuttarna behöver lyftas och fyllas ut lite

Ta hand om er och jag önskar er alla stora fina bröst och små smala magar och fylliga läppar och allt vad det nu är!!

*kraaaaaaam*
    Tänk att man kan vara så här lycklig!!
  • jagsjälv

tac

Disan skrev 2008-01-29 16:13:16 följande:
    Jag skulle chansa på att det större bröstet bara är extra svullet. Hade det precis så nu också!!! I dagsläget är det precis lika stora och fina Oroa dig inte!! (Kliandet kommer nog från svullnaden, det har en förmåga att klia)Jag ville bara säga hej då till alla gulliga tjejer här inne!! Det känns som att jag har gjort mitt här inne. Är ju färdigopererad och kommer inte att lägga mig under kniven igen på ett tag, med tanke på att vi skall börja med syskontillverkning i juni *längtar* Tittar väl in om tio år eller så, när alla bebisarna är uteoch tuttarna behöver lyftas och fyllas ut lite Ta hand om er och jag önskar er alla stora fina bröst och små smala magar och fylliga läppar och allt vad det nu är!! *kraaaaaaam*
    TACK, tack... :)
  • Rigor

FRÅGOR OM ÄRR & TEJPNING EFTER OPERATION

Nån som gjort op med långa snitt (typ ankarärr, bukplastik ed) som kan berätta om hur ni tejpat era ärr och hur länge de ska tejpas efter operation? Ska det vara bandage eller bara tejp? När övergår man i så fall till bara tejp? Är alla ärr "buckliga" och rynkiga eller kan de bli släta/platta och fina redan från början? Har "buckligheten" med tejpningen att göra eller hur blir resultatet med/utan tejpen?

• Viffy

MariaN: Jag har opas av Peter Cosmo och är skitnöjd. Han är perfektionist och ja, han är toppen enligt mej. Har också läst det där skitet om honom men har inte den uppfattningen av honom och litar fullt på honom.

• Viffy

Och förresten, även om man hört nåt man inte gillar med en kirurg så betyder ju inte dte att hela kliniken är skit. På citadellkliniken finns det ju fler kirurger att välja.

• Crazy Baby
    Rigor skrev 2008-01-29 22:48:35 följande:
    FRÅGOR OM ÄRR & TEJPNING EFTER OPERATIONNån som gjort op med långa snitt (typ ankarärr, bukplastik ed) som kan berätta om hur ni tejpat era ärr och hur länge de ska tejpas efter operation? Ska det vara bandage eller bara tejp? När övergår man i så fall till bara tejp? Är alla ärr "buckliga" och rynkiga eller kan de bli släta/platta och fina redan från början? Har "buckligheten" med tejpningen att göra eller hur blir resultatet med/utan tejpen?
    Jag har gjort en bukplastik och det ärret ska tejpas i 6 månader för bästa resultat! Efter en bukplastik har man gördel på sig i 6 veckor, de tre första dygnet runt och resterande bara på dagen!

Har bara gjort förstoring och då ska man också tejpa i 6 månader, angående bh så säger alla kirurger olika!
  • MariaN
    Viffy skrev 2008-01-30 08:27:07 följande:
    Och förresten, även om man hört nåt man inte gillar med en kirurg så betyder ju inte dte att hela kliniken är skit. På citadellkliniken finns det ju fler kirurger att välja.
    det är så sant..
    men vad har du hört när du hört dåliga saker om honom?
    jag har hört mycket bra också, så man blir ju lite fundersam.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3