• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • pilutta dig

Hej! Undrar om det är någon här inne som har gjort läppförstoring med Restylane?

Jag funderar på att göra det och har lite funderingaar...

* Blev ni nöjd med reslutatet?

* Gör det mycket ont?

* Fick ni bedövning? Isof vilken , salva eller spruta/tandläkarbedövning?

* Hur länge var läpparna svullna efteråt?

* Hur länge varade effekten?

* Fick ni någon komplikation efteråt?

Vore jäätte tacksam om någon ville svara

• Angel 1982

Hej hej tjejer!

Skulle behöva ha lite råd och rekommendationer på en riktigt bra plastikklinik för att operera boobsen?Någon speciell kirurg med gott rykte?
    Vill ju inte välja fel...:-s
     Har man mycket ont efter en operation?hur länge tar det ungefär?

• Familj Lo

Hej tjejer!
    Gud vad roligt att fl har tråd med positiva optjejr hehe
    Jag vill oxå!! Då brösten och näsan.. mmm lääängtar...

• MariaN

Angel 1982 skrev 2008-01-27 21:33:54 följande:

Hej hej tjejer!Skulle behöva ha lite råd och rekommendationer på en riktigt bra plastikklinik för att operera boobsen?Någon speciell kirurg med gott rykte?Vill ju inte välja fel...:-s Har man mycket ont efter en operation?hur länge tar det ungefär?
    jag med!
    funderar på gunnar på plastikakademin i linköping. men jag har ingen aning, än.
  • kidsrock

Angel 1982 skrev 2008-01-27 21:33:54 följande:

Hej hej tjejer!Skulle behöva ha lite råd och rekommendationer på en riktigt bra plastikklinik för att operera boobsen?Någon speciell kirurg med gott rykte?Vill ju inte välja fel...:-s Har man mycket ont efter en operation?hur länge tar det ungefär?
    Kolla i TS, där finns en tråd med kliniker/omdömen.
  • Manuellas Mama
    pontiac skrev 2008-01-26 17:24:51 följande:
    jag hade innan stor a liten b, la i 300 bakom muskeln och ligger på en 70 d men helst 70 e lite olika... men tyvärr reklamera funkar nog ingenstans i Sverige då hade nog kirurgena gått i konkurs så det blir att betala o se glad ut om man vill göra dom större eller mindre fast gör man det hos samma kirurg inom en snar framtid så kanske man får till rabatterat pris???
    Tack för ditt svar.
    Men 70d/e är ju jätte bra. Fast ok det beror på längd och vikt också.
    Jo idag upptäckte jag att den ena är STÖRRE än den andre ( obs har fortfarande den "sexiga" BH på mig). Det kunde jag inte se innan men nu ser jag det TYDLIGT. Hjälp jag operarade de för att de ska se ungefär lika ut inte stor skillnad.
    Plus att det kliar så inne i * i den "stora" brösten.
    Vad händer?
    Kan ni vänligen berätta för mig. Ska på återbesök på ons.
    Jag är så himla rädd att jag ska bli besviken.
    Jag är rädd!
    Var ni rädda när ni hade "operations BHn" på er. Jag menar hur de kommer att se ut, storlek, form osv???

Snälla berätta ngn. Really need your help
  • MariaN

nej nu blir jag sÅ trött! jag har letat klinik i 2 månader men jag tycker det är så svårt. man hittar en som verkar bra och så hör man sig lite för på forum och så, men så är det alltid någon som är negativ. funderade på både lidingö- och plastik kliniken, men sen fick jag höra negativa saker.. varför ska det vara så svårt..

• Hilla

MariaN, samma här. Den enda klinik jag BARA hört bra om är citadellkliniken...men du aknske hört nåt neg. därifrån?

• MariaN
    Hilla skrev 2008-01-29 10:07:07 följande:
    MariaN, samma här. Den enda klinik jag BARA hört bra om är citadellkliniken...men du aknske hört nåt neg. därifrån?
    ja.. haha om det är peter cosmo eller vad han heter, har jag fått dåliga vibbar.. men.. att det ska vara så svårt!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3