• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh
    Manuellas Mama skrev 2008-01-19 14:09:39 följande:
    Oh tack för att jag fick uppmärksamhet här Jo jag ville från början ha det från armhålan men Dr tyckte att min ena bröstvårta var större än den andra så han vill förminska den och via den vägen bestämde vi från bröstvårtan.Hmm nu blir riktig skraj asså.Men när jag kollar på bilder så ser jag att bröstvårtan blir mer markerad omni förstår hur jag menar.Men jag vill ju veta hur det blir om jag går upp i vikt eller om jag ska skaffa fler barn om vårtan töjs ut och blir äcklig...hmm??
    tror inte du behöver oroa dej för vårtan mina töjdens inte ut av op:n å jag hade a-kupa och la 450 cc
    Min familj är finast
  • 1 och 1 är 3
    Manuellas Mama skrev 2008-01-19 14:22:20 följande:
    Oh Peter Cosmo, vad tycker ni om honom. Min vännina jobbar med honom och hon rekomenderar honom så mkt men jag har hittat en annan.Hmm han har typ 3 rum. En undersökn.rum och en op.rum och han kontor.Han tar lika mycket som Peter Cosmo.www.kosmetisk-kirurgi.nu//M
    Jag är MYCKE nöjd m Peter. En väldigt proffsig kirurg! Har bara gott att säja om honom!
  • Disan
    inferno skrev 2008-01-19 13:57:44 följande:
    Svar på #1635När jag förstorade mina bröst för 8 år sedan la man snittet i vecket under brösten och det blev jättebra men det är nog ingen som gör så längre.....vet inte alls hur det blir från bröstvårtan, aldrig hört talas om det faktiskt. Varför inte i armhålan då???
    Jag har också under brösten, i vecket...
    jagsjälv skrev 2008-01-19 14:07:34 följande:
    hej, ny här. Ska göra en bröstoperation i mars..350/370 geléhallon highprofil framför muskeln..Någon mer här som ska lägga in framför muskeln?
     Jag har precis opat mig, framför muskeln. Blev jättebra! Bilder finns på mylava om du vill se... Heter Disan där också.

1och1är3: Välkommen tillbaka!! Haft det bra i solen??

Själv blev jag tvungen att ta av mig min nya bh igår, den satt så tajt att jag fick ont... Hade jättemärken på brösten efter den och det värkte lite under natten också... Annars mår jag bra idag, en vecka efter op!! Idag är det bara ärren som känns lite, det kliar och svider till ibland, men gör inte nämnvärt ont. Såå skönt!!

Imorgon börjar dock min karl att jobba igen och allting är upp till mig igen... KÄnns trist, har varit så mys att ha honom hemma!!!
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2008-01-19 20:04:29 följande:
     Jag har precis opat mig, framför muskeln. Blev jättebra! Bilder finns på mylava om du vill se... Heter Disan där också.1och1är3: Välkommen tillbaka!! Haft det bra i solen?? Själv blev jag tvungen att ta av mig min nya bh igår, den satt så tajt att jag fick ont... Hade jättemärken på brösten efter den och det värkte lite under natten också... Annars mår jag bra idag, en vecka efter op!! Idag är det bara ärren som känns lite, det kliar och svider till ibland, men gör inte nämnvärt ont. Såå skönt!!Imorgon börjar dock min karl att jobba igen och allting är upp till mig igen... KÄnns trist, har varit så mys att ha honom hemma!!!
    Hej! Ja, vi har haft en helt underbar vecka men har åkt på en jävla magsjuka nu.. får inte ens behålla vatten
  • Slampan No 1

Hej .

Hur går de för alla som har gjort eller ska göra nya fina bröst ?
    Ska göra om mina snart trots att de bara har gått 1½ år sen jag gjorde mina för första gången. Längtar =)

• Manuellas Mama
    Svar på #1644
    Min vännina har en eget men samarbetar med Peter Cosmo.
    De jobbar på samma klinik i Malmö plus att hon har en annan klinik i Helsingborg.

En fråga till ALLA som har förstorat brösten.
    Gör det jätte ont efteråt. Hur länge har man ont?
    Vad ska man tänka på efteråt?

/M
  • Carro

hej på er! Här är en till som ska förstora brösten! Jag opereras den 2/2 hos Jan B Wieslander i Malmö. Känner andra som fixat tuttarna hos honom och han är grymt duktig!

• Carro

En liten fråga...

Min lille kille är 14 månader...
    Förvisso väger han inte så mycket, 8,5kg ca, men han är ju rätt så livlig..

Hur länge dröjer det innan man kan börja lyfta sitt barn och inte behöver så mycket hjälp med barnet??

• mandala

Har man otur som jag hade så kan d ta tid. Jag lyft efter 2 mån, mådde väldigt dåligt över att jag inte kunde göra mer för mina barn. Efter 3 mån började jag göra mer som vanligt.

Men min otur brukar man inte ha o då kan man nog börja lyfta så smått, omman är försiktig, 2 v efter. Vet att flera har börjat lyfta innan. Efter 1 v kan man känna efter o göra sånt som inte belastar just brösten.

• Hilla

Hej sötnos Så du hittade hit du med

Carro skrev 2008-01-19 23:28:25 följande:
    hej på er! Här är en till som ska förstora brösten! Jag opereras den 2/2 hos Jan B Wieslander i Malmö. Känner andra som fixat tuttarna hos honom och han är grymt duktig!
    (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3