• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Lyckanmin

Hejsan! Jag har fått min konsultation tidigarelagd, så jag ska dit imorgon.... Någon som vill tipsa mig om saker jag bör tänka på? Jag är jättenervös, men det ska bli såå spännande och roligt. Ett steg närmare operation....:0)

• 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:10:56 följande:
    Hejsan! Jag har fått min konsultation tidigarelagd, så jag ska dit imorgon.... Någon som vill tipsa mig om saker jag bör tänka på? Jag är jättenervös, men det ska bli såå spännande och roligt. Ett steg närmare operation....:0)
    vad för op ska du göra?
  • Lyckanmin

Ja, va dumt, det skrev jag ju aldrig.... Efter att ha ammat tre barn ska jag äntligen få göra något åt mina deppiga bröst......

• 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:21:25 följande:
    Ja, va dumt, det skrev jag ju aldrig.... Efter att ha ammat tre barn ska jag äntligen få göra något åt mina deppiga bröst......
    Har du gjort ristestet hema? kan va bra att ha en hum om hur mycke man vill lägga in...

ska de lyftas oxå? vad misstänker du?

Å framför allt, VAR och VEM ska utföra ingreppet?

Mycke frågor
  • Lyckanmin

Jag har gjort ristestet och det blir kanske 300 och jag är mest inne på gelehallon. Operationen ska jag göra på Art Clinic  i Göteborg,kirurgen heter Per-Erik Sahlin. Jag vet inte om det blir bakom eller framför muskeln, men jag tänker att han kanske ser vad som passar just min kropp bäst, eller vad tror ni? Men sen får man väl prova sig fram där också va?

• Novalina
    Villemaja skrev 2007-11-19 08:14:18 följande:
    Är det någon som har gjort kosmetisk tatuering av ögonbryn? Vilken klinik rekomenderar ni? Hur blev resultatet? Tack:)
    Jepp - jag har gjort det. Blev jättebra, va på en klinik där jag bor - inte i nån av stortäderna. Det finns såna som utför såna tatueringar mindre bra har jag hört, så precis som i sitt val av kirurg är det ju viktigt att man är noga med sitt val, och kollar på många före-efterbilder och går på folks rekommendationer - då brukar man i regel bli nöjd.

Kostmetiska tatueringar sitter i i max 5 år, och jag gjorde mina ögomnbryn för 3 år sen nu - så de har börjat blekna så jag målar i dem med ögomnbrynspänna igen. Där jag gjorde har de dock lite billigare om man gör på samma ställe igen inom 5 år tror jag, så jag ska höra av mej dit snart och höra vad det skulle kosta.

Jag har väldigt tunna, ljusa och glesa bryn naturligt - så därför valde jag att göra en kosmetuskt tatuering. Va nervös över resultatet innan - men blev jättenöjd! Kostade ca 3 000:- , men tyvärr så håller det som sagt inte mer än några år, men eg. är det inte så jättedyrt om man jämför med vad mkt annant kostar ju.

**Kram**
  • marilyn1987

hittar ingen stans där de står att men inte kan gå på diet före och efter op????är de nån som vet??jag hade tänkt att köra fram till op dagen sen börja nån dag efter igen är ju lättsamt att inte behöva göra mat...

• 1 och 1 är 3
    Lyckanmin skrev 2007-11-19 19:30:07 följande:
    Jag har gjort ristestet och det blir kanske 300 och jag är mest inne på gelehallon. Operationen ska jag göra på Art Clinic  i Göteborg,kirurgen heter Per-Erik Sahlin. Jag vet inte om det blir bakom eller framför muskeln, men jag tänker att han kanske ser vad som passar just min kropp bäst, eller vad tror ni? Men sen får man väl prova sig fram där också va?
    Precis, allt sånt där går han igenom m dej! men bra att du ändå har lite kött på benen så att säja.
    Novalina skrev 2007-11-19 20:50:09 följande:
    Jepp - jag har gjort det. Blev jättebra, va på en klinik där jag bor - inte i nån av stortäderna. Det finns såna som utför såna tatueringar mindre bra har jag hört, så precis som i sitt val av kirurg är det ju viktigt att man är noga med sitt val, och kollar på många före-efterbilder och går på folks rekommendationer - då brukar man i regel bli nöjd. Kostmetiska tatueringar sitter i i max 5 år, och jag gjorde mina ögomnbryn för 3 år sen nu - så de har börjat blekna så jag målar i dem med ögomnbrynspänna igen. Där jag gjorde har de dock lite billigare om man gör på samma ställe igen inom 5 år tror jag, så jag ska höra av mej dit snart och höra vad det skulle kosta.Jag har väldigt tunna, ljusa och glesa bryn naturligt - så därför valde jag att göra en kosmetuskt tatuering. Va nervös över resultatet innan - men blev jättenöjd! Kostade ca 3 000:- , men tyvärr så håller det som sagt inte mer än några år, men eg. är det inte så jättedyrt om man jämför med vad mkt annant kostar ju.**Kram**
    Du har inga bilder??
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3