• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh

den sitter på en orangeplasthållare annars e det korrekt, funkar den?? sitter i bilen å allmänt virrig...

Lyckligast i världen skrev 2007-11-25 16:05:00 följande:

E den hudfärgad o på en röd plastrulle... I så fall e det nog rätt tejp... Vad jag förstod var det micropore den hudfärjade....
  • Lyckligast i världen

Ja det var den jag menade o det skulle enl henne på apoteket vara micropore, den hudfärgade varianten.

Bellahhh skrev 2007-11-25 16:10:22 följande:
    den sitter på en orangeplasthållare annars e det korrekt, funkar den?? sitter i bilen å allmänt virrig...Lyckligast i världen skrev 2007-11-25 16:05:00 följande:
  • Bellahhh

okidok va bra

Lyckligast i världen skrev 2007-11-25 16:12:22 följande:

Ja det var den jag menade o det skulle enl henne på apoteket vara micropore, den hudfärgade varianten.
  • Bellahhh

okidok va bra

Lyckligast i världen skrev 2007-11-25 16:12:22 följande:

• Lyckligast i världen

Kollade på mepiform oxå o den verkade ju bra... Ska kolla med min läkare om hon har ngn erfarenhet av mepiform???

www.molnlycke.com/item.asp&lang=1

• Disan

Nu håller jag på att ladda upp lite bilder på min trasiga tutte till mylava... Strax klar... Det syns väl kanske inte så där jättebra på bilderna, men det är värre i verkligheten!! Den ena är ju ganska mkt större än den andra, även om den som gått sönder fortfarande är ganska fin framifrån.

• Disan

Så, nu laddas den sista bilden ned. Alla skall kunna se dem..! *här blir det extra* eller nå´t åt det hållet!! Ena bilden blev lite ljus.. Men äh, det får duga!!

Jag heter Disan på mylava också...

Snälla, bortse från att det ser jättekonstigt ut ovanför brösten på framifrån bilden... Hehehe, tror att jag står lite konstigt samt att ljuset kanske inte var så smickrande... Hehehe...

• 1985

BlueTopaz
    Tycker inte alls att det är uppenbart att du har opat dej. Jättefina bilder!

Disan
    Kollade på dina bilder, är ju absolut inget "fel" på det trasiga bröstet, eller vad man ska kalla det haha, bara att det är mindre än det andra helt enkelt.

• Disan
    1985 skrev 2007-11-25 19:03:09 följande:
    BlueTopazTycker inte alls att det är uppenbart att du har opat dej. Jättefina bilder!DisanKollade på dina bilder, är ju absolut inget "fel" på det trasiga bröstet, eller vad man ska kalla det haha, bara att det är mindre än det andra helt enkelt.
    Haha, nej jag vet. Har precis tagit om bilderna (min stackars karl fattar inte vad jag sysslar med ) Skall lägga ut dem nu, tog en uppifrån också, snacka om fult!!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3