• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • miniGrynet

Har ni fått mailet om rean?

De skåpen som reades för 495 kr nyss, kostar nu 295 kr.
    Hemnes sängbord reas också, och en jättefin säng för typ 200-300 kr.

Skulle smygstarta om man är Family-medlem imorgon, i alla fall på "mitt" varuhus Barkaby.
    Vi behövde inget, men rätt bra rea!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jenniesmamma
    Esterella skrev 2007-12-19 17:55:15 följande:
    Det är en Ektorp, jag har en likadan.Är det ett bäddmått på 140 cm? Jag tror det finns kläder på Bemz.
    Är ingen bäddsoffa,ser bara ut som det,många som tror att det är ikeas bäddsoffa,men det är det inte. Kollat överallt nu,ring ikea och frågat,varit på bemz hemsida och tittat och det finns inte...Så vi ska behålla tvåsitsen och köpa klädseln till den,och så köpa en nyare beganad tresits och köpa samma klädsel till den,är inte så fasligt stor skilland då med likadan klädsel på. Blev så besviken bara när jag trodde att det skulle gå,men det inte gjorde det. Men tack för alla svar!
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • Jenniesmamma
    Esterella skrev 2007-12-19 17:55:15 följande:
    Det är en Ektorp, jag har en likadan.Är det ett bäddmått på 140 cm? Jag tror det finns kläder på Bemz.
    Vad har du för mått på själva soffan,alltså inte bäddmåtten utan bredd,sittdjup och sånt?
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • Vildblomman

vet ni.. svägerskan fick 800:- i presentkort på IKEA för hon har hämtat sonen ett par dagar i veckan när jag jobbat kväll... hon blev sur och försökte ge tillbacka presentkortet... Hon älskar IKEA men vi hade sagt att vi inte skulle gå varandra egentligen, var väl därför hon blev sur... elller nåt.

• Mamsis

HJÄLP!!! Hittar ingen tv bänk!
    Den ska vara vit, inte för dyr då jag vill byta tjocktv;n mot en platt så snart jag får råd. Inte bredare än 1 m, ja något då.. Inga luckor och minst 45 cm djup..

Har funderat på om lilla soffbordet Lack med hylla under kommer att hålla?? Finns ju tv bänk i Lack, men de har stålförstärkning stod det i produktfakta...
    Den lilla tv bänken Lack är för liten och den andra för stor.. Vill inte ha för hög heller då den kommer att skymam fönstret för mycket då..

• miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-30 22:04:30 följande:
    HJÄLP!!! Hittar ingen tv bänk!Den ska vara vit, inte för dyr då jag vill byta tjocktv;n mot en platt så snart jag får råd. Inte bredare än 1 m, ja något då.. Inga luckor och minst 45 cm djup..Har funderat på om lilla soffbordet Lack med hylla under kommer att hålla?? Finns ju tv bänk i Lack, men de har stålförstärkning stod det i produktfakta...Den lilla tv bänken Lack är för liten och den andra för stor.. Vill inte ha för hög heller då den kommer att skymam fönstret för mycket då..
    Inte kollat måtten på den du tycker är för stor, så den här är kanske helt fel också.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10102197
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • aktuelle

jägra finns ju men den kanske är för stor.

Mamsis skrev 2007-12-30 22:04:30 följande:
    HJÄLP!!! Hittar ingen tv bänk!Den ska vara vit, inte för dyr då jag vill byta tjocktv;n mot en platt så snart jag får råd. Inte bredare än 1 m, ja något då.. Inga luckor och minst 45 cm djup..Har funderat på om lilla soffbordet Lack med hylla under kommer att hålla?? Finns ju tv bänk i Lack, men de har stålförstärkning stod det i produktfakta...Den lilla tv bänken Lack är för liten och den andra för stor.. Vill inte ha för hög heller då den kommer att skymam fönstret för mycket då..
    - du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • aktuelle

jag ska ha förvaring för barnens leksaker under trappen, finns det någon annan smart förvaring förutom trofast? Tycker det blir dyrt med trofast, dyrt för att vara ikea..

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • Mamsis
    miniGrynet skrev 2007-12-30 22:10:06 följande:
    Inte kollat måtten på den du tycker är för stor, så den här är kanske helt fel också. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10102197
    Mmm, Lite i mesta laget, men klart bättre än de jag har sett så tack! Ska ha den i åtanke..
Svar på tråden ikea tråden 2