• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • miniGrynet
    Zenobia skrev 2007-11-19 22:31:48 följande:
    miniGrynetÅhh vad smart, tror ja sätt sån där variant förut i ikea katalogen.Måste undersöka när ja kommer hem om vi kan ha så där =)
    Ja, det var tydligen rätt nytt när dom fixade det, men dom gjorde nog sitt kök för åtminstonde 6-7 månader sen. Tror jag... blev lite osäker nu.

Men visst är det smart!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Zenobia

minigrynnet

Det var juh det så man har nästan lust att ta fram kofoten och riva diskbänken och se om man får plats.

Men sambon och ja kom på en smart sak. Är skåpen för djupa kanske man kan såga till dom och göra sin egen variant så man får plats =)
    För ja måste bara ha en sån *ler* Så simpelt och lätt det kommer vara då att kasta sopor.

• miniGrynet
    Zenobia skrev 2007-11-19 23:28:12 följande:
    minigrynnetDet var juh det så man har nästan lust att ta fram kofoten och riva diskbänken och se om man får plats.Men sambon och ja kom på en smart sak. Är skåpen för djupa kanske man kan såga till dom och göra sin egen variant så man får plats =)För ja måste bara ha en sån *ler* Så simpelt och lätt det kommer vara då att kasta sopor.

Vilka "dom"?
    Det kan ju gå att kapa lådan kanske... eller ja... jag vet inte!
    Vi ska kika nästa gång vi är på Ikea, se om vi kan göra om det skåpet.

Eller hur, det blir ju väldigt smidigt då!
    Vi sorterar lite enkla saker såsom glas, plast, metall o papper, och det vore så skönt att kunna ha det där i olika kärl!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • PennyJane

Åhh.. den här tråden passar mig hehe.. Jag bor i östersund och igår var jag på ikea (17 mil i Sundsvall) Superskoj!! Det är verkligen det roligaste jag vet!!

Idag vilar vi ut...

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Signe ♥ ¸.?°´¯)
  • yossis
    o0dizzy0o skrev 2007-11-19 18:52:00 följande:
    har ikea mycket julsaker nu? nån som vet?
    Både i Gävle & Örebro vet jag att dom fått fram julsakerna sen en tid tillbaka. Sambon har lovat mig en tur till IKEA innan jul, vill mest åka & titta man brukar ju göra fynd.
  • Tossemaja

Här kommer en till som älskar Ikea!
    Skulle behöva lite hjälp... Emma 4 år ska få nya möbler till sitt rum i julklapp. Har beslutsångest angående säng. Hittar ingen som är "klockren" nånstans.
    Nu har jag 3 alternativ, malm säng i vitt, dagbädden Hemnes eller en 105 madrass på ben med kuddar o annat mys - kanske en egengjord sänggavel med tyg????
    Rädd att malm blir tråkig, hemnes för klumig - som sagt beslutsångest!
    Bilder på Emmas rum finns i mitt galleri. Tyck till! Visa gärna om ni har blider på flicksängar!

• Dundermamman
    Tossemaja skrev 2007-11-20 09:03:53 följande:
    Här kommer en till som älskar Ikea!Skulle behöva lite hjälp... Emma 4 år ska få nya möbler till sitt rum i julklapp. Har beslutsångest angående säng. Hittar ingen som är "klockren" nånstans.Nu har jag 3 alternativ, malm säng i vitt, dagbädden Hemnes eller en 105 madrass på ben med kuddar o annat mys - kanske en egengjord sänggavel med tyg????Rädd att malm blir tråkig, hemnes för klumig - som sagt beslutsångest!Bilder på Emmas rum finns i mitt galleri. Tyck till! Visa gärna om ni har blider på flicksängar!
    Jättefint rum Emma har
    Jag tror det hade varit väldigt fint med Hemnes dagbädd i hennes rum, och dessutom mycket förvaring i sänglådorna!
  • mammakölhed

Det är verkligen jättefint... Ska nog ta en sväng Hemtex..

Dundermamman skrev 2007-11-19 18:48:51 följande:
    Tack!Överkastet och kuddarna köpte jag på Hemtex idag!
  • barnensrätt

Ok, lägger min efterlysning här oxå:

Tror jag befinner mig i rätt tråd nu?
    Det var någon som eftersökte gardinknoppar i form av lilja från ÍKEA, kommer inte ihåg vem, har letat här i tråden men hittar inte inlägget.

Känner du igen dig så *ropa*..

Svar på tråden ikea tråden 2