• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-06 12:06:04 följande:
    Får hoppas du har tur då...Tyvärr tror jag att den utgått som mycket annat gjort sedan förra katalogen...
    Har nog gjort det, tyvärr.
    Jag såg det först för ca 1 månad sen nämligen, när vi var på Ikea och handlade.
    Blev jätteglad för att det såg ut att passa in med resten som vi ska ha på balkongen när den blir klar!
    Den ska besiktigas imorgon, så i helgen blir det nog en Ikea-tripp för att köpa fåtöljer och annat till.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Jennyrockar skrev 2007-12-06 11:57:43 följande:
    Hej tjejer!har köpt den här ramen www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00091967 å sambon sprayade den vit. Blev inge bra, rinnigt å fläckigt.Vill så himla gärna ha den, men måste nog köpa en ny å sen.... ja hur fasen ska jag få den VIT?!  Vill inte ha den svart!Den är i plast, nån som har nån bra idé?!
    Vet inte alls...
    Men ta med den till en färgaffär och be om råd där?
    Finns ju färger som fäster på plast!
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-06 12:12:16 följande:
    Har nog gjort det, tyvärr. Jag såg det först för ca 1 månad sen nämligen, när vi var på Ikea och handlade. Blev jätteglad för att det såg ut att passa in med resten som vi ska ha på balkongen när den blir klar! Den ska besiktigas imorgon, så i helgen blir det nog en Ikea-tripp för att köpa fåtöljer och annat till.
    Var de bara en månad sedan du såg de så kan du juh ha tur...
    De är juh bara att kolla nästa gång och fråga...
    De kan juh vara att dom inte sålt slut på dom i just ditt varuhus...
    MrsK
  • älvanpurjo

letar efter 2 vita ramar till kort med motten 9x12 och en i trä till 18x24 finner inte så bra på hemsidan. hjälp snälla

• nalleq
    älvanpurjo skrev 2007-12-07 19:07:29 följande:
    letar efter 2 vita ramar till kort med motten 9x12 och en i trä till 18x24 finner inte så bra på hemsidan. hjälp snälla
    Jag hittade flera trä ramar i stlr 18*24 www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90109232
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00100797
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90078264
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70056116

Tyvärr hittade jag inga ramar i 9*12cm de minsta var 10*15 men du kanske kan använda en parspatou (vet inte hur det stavas, pappers kant runt fotot)
  • Vickyb

Idag blev jag så jävla förbannad.. skulle betala med mitt ikea handla, visade fram mitt leg.. så var det inte giltligt. Det hade gått ut för 1 månad sen.. Jag som hittade så mkt fina ramar och så många fina julklappar till dottern..
    ramar som kosta 99 innan, men nu kosta dom 39. Jag fick inte handla.. gissa om jag skämdes.. fy fan va irriterad jag var på satkärringen!!!!!!!!

ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • nalleq

Borde du inte vara arg på dig själv istället? det var ju ändå du som inte förnyat ditt leg. Hon gjorde ju faktiskt sitt jobb.

• miniGrynet

Jag hade också blivit irriterad, men inte flyförbannad på kassörskan.
    Tråkigt!
    Du får åka tillbaka en annan dag, hoppas ramarna finns kvar då till dig!

Jag förstår din irritation om att hon inte kunde godta att det var ditt leg när det var så kort som en månad sen det gick ut i datum, men hon får ju faktiskt inte sälja till dig om inte leget är ok.

• Vickyb
    nalleq skrev 2007-12-08 17:08:21 följande:
    Borde du inte vara arg på dig själv istället? det var ju ändå du som inte förnyat ditt leg. Hon gjorde ju faktiskt sitt jobb.
    Självklart blev jag inte förbannad på kassörskan.. blev förbannad över hela situationen. Blev irriterad på mig själv som inte hade det blekaste om att det hade gått ut eftersom jag inte använder det så ofta!!! 
  • Vickyb

sa inget till kassörskan eller visade att jag blev förbannad, var ju bara att acceptera att hon skötte sitt jobb..  

Svar på tråden ikea tråden 2