• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • SusL

Morrn på er! Nu behöver jag hjälp här, så vässa öronen/ögonen eller kanske måttbanden. Jag vill ha den här tv-bänken www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90086805 men undrar över ett visst mått.
    Någon som har en sådan Bonde och kan säga mig om det går att få in en 16cm hög reciever i de där övre facken?

Kom igen nu alla IKEA-gudinnor/gudar, hjälp en desperado!!

• Xarisma

Sambons går inte in Vet för han mätte när vi var där.. sen hur hög hans är vet jag inte men.. runt 16-18 kanske tom 20 cm hög *kanske inte ger dig svar?*

SusL skrev 2007-11-23 09:15:54 följande:
    Morrn på er! Nu behöver jag hjälp här, så vässa öronen/ögonen eller kanske måttbanden. Jag vill ha den här tv-bänken www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90086805 men undrar över ett visst mått.Någon som har en sådan Bonde och kan säga mig om det går att få in en 16cm hög reciever i de där övre facken?Kom igen nu alla IKEA-gudinnor/gudar, hjälp en desperado!!
  • SusL

Gå och mät den Xarisma, gå och mät!! Jag vill ju verkligen att det ska funka!

• Xarisma

Hans fula maskin är 19,5

SusL skrev 2007-11-23 09:24:01 följande:
    Gå och mät den Xarisma, gå och mät!! Jag vill ju verkligen att det ska funka!
  • norgesessan

vi har också leksvik soffbord och tv möbel...och matbord...Borden köpte vi på fyndhörnan för typ 900 för båda..

• SusL
    Xarisma skrev 2007-11-23 09:33:35 följande:
    Hans fula maskin är 19,5
    Då finns det fortfarande hopp om liv i alla fall. Helst skulle ju din sambo frustat och sagt "åh nej, tänk om min reciever bara varit 2 cm lägre, dååå hade den gått in", så jag kunnat veta säkert. Men tack för hjälpen, får väl se om någon kommer in med den rätta lösningen senare.
  • Xarisma

Vi kör bennobänken med dörrarna Funkar ju bättre än inget.. men så tråkigt med stora skåp när tvn är på väggen

SusL skrev 2007-11-23 09:42:36 följande:
    Då finns det fortfarande hopp om liv i alla fall. Helst skulle ju din sambo frustat och sagt "åh nej, tänk om min reciever bara varit 2 cm lägre, dååå hade den gått in", så jag kunnat veta säkert. Men tack för hjälpen, får väl se om någon kommer in med den rätta lösningen senare.
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-11-23 08:44:05 följande:
    Mina tips på DVD-hylla! Vet inte hur djup den får vara, men det här är de jag hittade på Ikea i alla fall. Benno vägghylla, 17 cm djupwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/70106814Benno golvhylla, 17 cm djupwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/07305310Boalt vägghylla, 12 cm djup (inte mörk, men kanske kan göras om man vill ha den)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50093308Leksvik CD-hylla, 17 cm djup (vet inte om det går att ha dvd i den)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80073163Bertby väggvitrinskåp, 19 cm djuptwww.ikea.com/se/sv/catalog/products/38047210Bestå hyllor, 20 cm djupa (finns kanske inte i mörkt trä...)www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20102106www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00102145
    Benno är juh snygga, men lite för ljus...

Har Markör mörkbrunt i tv-bänk och bokhylla och vitrin och överhyllan och de är brevid de som jag ska ha någon form av DVD hylla...
    MrsK
  • miniGrynet
    MrsK skrev 2007-11-23 10:39:01 följande:
    Benno är juh snygga, men lite för ljus... Har Markör mörkbrunt i tv-bänk och bokhylla och vitrin och överhyllan och de är brevid de som jag ska ha någon form av DVD hylla...
    Aha, ja, markör är ju mörkare.... hmmm...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Jag såg förut ett bord som jag ville ha på balkongen snart, men nu när jag kollade på nätet så hittade jag det inte.
    Minns inte vad det hette heller.

Det var en stål-ställning med två vita brickor, runt.
    Kostade under 300 kr i alla fall.
    Nån som vet vad det heter eller om det utgått?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden ikea tråden 2