• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Tjomsan

Kan vi inte ha en bildtråd där man kan lägga upp bilder på sina fynd och sitt hem? Någon som kan lägga upp en sådan? Det kanske är TS som måste göra det?

• miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-06 12:20:19 följande:
    Var de bara en månad sedan du såg de så kan du juh ha tur...De är juh bara att kolla nästa gång och fråga...De kan juh vara att dom inte sålt slut på dom i just ditt varuhus...
    Har nyss ringt Ikea, det var utgått och fanns inte ett enda kvar att få tag på, helt slut på centrallagret.

Får leta efter ett annat alternativ.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • MrsK
    miniGrynet skrev 2007-12-08 17:28:27 följande:
    Har nyss ringt Ikea, det var utgått och fanns inte ett enda kvar att få tag på, helt slut på centrallagret. Får leta efter ett annat alternativ.
    Du kan juh alltid kolla ställen där folk säljer sina saker...
    Ibland kan man juh hitta sånt som utgått från Ikea...

På Blocket hittade jag ett bord som liknade de bordet du sökte, fast bara med en bricka och finns tydligen i olika utföranden... Carina Hägg design var märket på de bordet... Kanske värt att kolla upp om du nu ville ha just ett sånt bord...
    MrsK
  • miniGrynet
    MrsK skrev 2007-12-08 18:16:29 följande:
    Du kan juh alltid kolla ställen där folk säljer sina saker...Ibland kan man juh hitta sånt som utgått från Ikea...På Blocket hittade jag ett bord som liknade de bordet du sökte, fast bara med en bricka och finns tydligen i olika utföranden... Carina Hägg design var märket på de bordet... Kanske värt att kolla upp om du nu ville ha just ett sånt bord...
    Tack!
    Ska absolut kolla upp det!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Vildblomman

idag när jag kom hem från jobbet hade min sambo köpt en ny säng till våran son! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80032587

Nytt täckte och 2 uppsättingar lakan och örngott och påslakan.... Så jätte fint... Nu ska jag bara möblera om i rummet...

MEN han köpte "fel" täcke... Det var ett stort täcke.. vad var det 150 cm långt eller nåt..*ler* Men tanken var god iallafall

• Vickyb

Blir en tripp till ikea imorgon med..

ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Tjomsan

MiniGrynet! Har skickat ett meddelande till TS (Summit) och bett henne lägga din länk i trådstarten så att den "följer med". Jag skulle gärna vilja ha tips/se vad folk har gjort för skojiga kombinationer med Billyhyllorna. Har själv den smala höga hyllan med glasdörr (i ek) i ett hörn men funderar på att bygga på den på något vis men har idétorka. Någon som har en Billykombination och vill lägga ut en bild?

• summit
    Nu har jag uppdatera tråden!!
    Men de blev lite tok första försöket!
    Men nu finns den längst ner där...hmmm ja ni hittar väll..
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • summit
    ...ja bildtråden alltså.. ...
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
Svar på tråden ikea tråden 2