• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Mamsis

Ville bara tala om att jag gjorde ett FYND idag på Ikea Jag köpte 2 st Leksvik vitrinskåp för 990:-!!!

Röda var de dessutom! De ska utgå ur sortimentet så det var lika bra att köpa två tänkte jag, de kostade ju 495:- bara istället för 1995:-

• miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-10 19:07:56 följande:
    Ville bara tala om att jag gjorde ett FYND idag på Ikea Jag köpte 2 st Leksvik vitrinskåp för 990:-!!!Röda var de dessutom! De ska utgå ur sortimentet så det var lika bra att köpa två tänkte jag, de kostade ju 495:- bara istället för 1995:-
    Wow, det var verkligen ett fynd-pris!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mennah

Halloj!

Kul med den här tråden!

Håller på att inreda ett flickrum, så under veckan ska jag till Ikea och köpa en del möbler. Älskar att inreda, jätte kul! Och jätte spännande att se hur det kommer att se ut till slut!

Hade tänkt köpa vita möbler till det rosa nytapetserade rummet

• Mamsis

Bild finns i mitt galleri, inte färdigskruvat än men jag kunde inte låta bli Finns även bild på vardagsrummet i ofärdigt skick.

• miniGrynet
    Mamsis skrev 2007-12-10 20:53:59 följande:
    Bild finns i mitt galleri, inte färdigskruvat än men jag kunde inte låta bli Finns även bild på vardagsrummet i ofärdigt skick.
    Dom är jättefina tycker jag!

Vi har inte plats för såna hemma, men laddar på att köpa landställe i vår... vill köpa och spara!
    Lite dumt egentligen, om det kanske inte blir något land alt att de inte får plats.
    Röda är ju fina.... hmm... ska överlägga med "chefen" här hemma.
  • Zenobia

Var med på Ikea i helgen och fyndade ramar, 2 st Ribba ramar. Har kostat 130kr nåt och vi fick betala 39kr.
    Det är såna här avlånga svarta ramar. Har velat haft såna förut men tyckte dom varit för dyra.

• MrsK
    Zenobia skrev 2007-12-11 11:19:55 följande:
    Var med på Ikea i helgen och fyndade ramar, 2 st Ribba ramar. Har kostat 130kr nåt och vi fick betala 39kr.Det är såna här avlånga svarta ramar. Har velat haft såna förut men tyckte dom varit för dyra.
    Dom ramarna är super snygga... Åh vilket bra pris du fick på dom...
    Var de bara rea el var de på fynd?
    MrsK
  • Zenobia

Det var rea, vet inte om dom skulle utgå. För ja hittar inte ramarna på nätet. För det var dom här avlånga med plats för 3 bilder.
    Som tur var köpte ja 2 styckan, visste inte hur många ja behövde hem så ja chansade.

• MrsK

De är inte denna då?
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40132522

Den fanns i alla möjliga utföranden...
    Så snygga såna där ramar...
    När de är bra pris är de bättre att chansa en att man ångrar sig sedan...

Ska nog ta och kolla på ramar idag när vi endå skulle en sväng till IKEA för att se om vi får tag på såntdär papper som man slår in mjuka paket med...

MrsK
  • miniGrynet

Åh, vi har fotovägg med svarta ramar.
    Kanske ska köpa lite ramar då, ska förhoppningsvis till Ikea imorgon.

Svar på tråden ikea tråden 2