• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Vickyb
    Dundermamman skrev 2007-11-19 18:41:07 följande:
    Före....Efter....Det ska upp en panellängd till i varje sida fönstret, sen är det nog klart
    Vilken fin förändring!
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Dundermamman
    Vickyb skrev 2007-11-20 14:13:52 följande:
    Vilken fin förändring!
    Tack!
    Är faktiskt helnöjd själv
  • Tossemaja

Tack dundermamman!
    Fler som vill tycka till om vilken säng vår lilla prinsessa ska ha? Se inlägg 7 steg upp Glad

• yossis
    Tossemaja skrev 2007-11-20 17:44:19 följande:
    Tack dundermamman!Fler som vill tycka till om vilken säng vår lilla prinsessa ska ha? Se inlägg 7 steg upp
    Jag gillar Malm serien personligen, har hon inte en Malm byrå sen innan ?
    Tittade på bilderna på Emmas rum jätte sött rum verkligen, kanske bli lite enhetligt om hon har samma stil på möblerna. Kan ju mysa till det med kuddar & textiler.
  • Vickyb
    Tossemaja skrev 2007-11-20 09:03:53 följande:
    Här kommer en till som älskar Ikea!Skulle behöva lite hjälp... Emma 4 år ska få nya möbler till sitt rum i julklapp. Har beslutsångest angående säng. Hittar ingen som är "klockren" nånstans.Nu har jag 3 alternativ, malm säng i vitt, dagbädden Hemnes eller en 105 madrass på ben med kuddar o annat mys - kanske en egengjord sänggavel med tyg????Rädd att malm blir tråkig, hemnes för klumig - som sagt beslutsångest!Bilder på Emmas rum finns i mitt galleri. Tyck till! Visa gärna om ni har blider på flicksängar!
    Jag tycker personligen att hemnes dagbädd är ett finfint förslag! Har själv funderat på att köpa den sängen till min lilla skruttfia. Stora och bra lådor under sängen som man kan förvara leksaker. Sen är den ju klockren sen när hon blir äldre och skall ha kompisar som skall övernatta! Mysigt med kuddar och sänghimel över! Så den tycker jag!

Men sen tycker jag inte att malm sängen är så tokig heller, den är oxå snygg. Enkel och man kan piffa till den ordentligt med goa kuddar eller gosedjur! Båda är bra förslag!
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Smaka Smaskens

Barnensrätt.....................

Det var jag som ville ha dem. Snyft

Då frågar jag alla igen. Ingen som har gardinknopparna som ser ut som blomman Kalla el Calla beror ju på hur man vill stava dem. De är gjorda i nät el typ galler med en pulpa som sticker ut i mitten, formade som en glasstrut.

(¯`'?.¸.?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.. Jonatan 010206 & Jesper 030418 ..?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?.¸.?'´´¯)
  • Zenobia

miniGrynet

Ja vart skum beskrivning, dom= med lådorna. Jag måste också kolla ut om man kan fixa till det själv. Skulel udnerlätta i köket isåfall om man kunde ha så.

Har en annan fundering på kök, när vi var på Ikea sist vart ja så vart ja så sugen på att ha deras dragskåp till köket.
    Men frågan är om det kommer passa in i vårat kök. Vi ska ha köket Dublå grå/vit och skåpet är silveraktig.
    Ser ut så här www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20060559
    Kanske kommer se skumt ut.

• miniGrynet
    Zenobia skrev 2007-11-21 11:35:46 följande:
    miniGrynet Ja vart skum beskrivning, dom= med lådorna. Jag måste också kolla ut om man kan fixa till det själv. Skulel udnerlätta i köket isåfall om man kunde ha så.Har en annan fundering på kök, när vi var på Ikea sist vart ja så vart ja så sugen på att ha deras dragskåp till köket.Men frågan är om det kommer passa in i vårat kök. Vi ska ha köket Dublå grå/vit och skåpet är silveraktig.Ser ut så här www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20060559Kanske kommer se skumt ut.
    Luckorna är jättefina, skåpen är säkert praktiska. Men de är väldigt olika stilar, jag hade inte valt att blanda dom två.

Ja, ni får klura ut nån bra lösning på lådan under diskbänken!
    Men sambon sa igår att man ska kunna ha den undre lådan, men det som rören ställer till det för är den lilla övre. Och den är ju lite av det smidiga!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden ikea tråden 2