• hally

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

jomen soptippen har vi hälsat på i somras, så det är inte alltför mycket skrot kvar... =/
    Vi får köra en del till svärmor för lagring helt enkelt.

Nu börjar jag tveka om vi kan sälja utan mäklare, fast på gamla kvisten går det sälja utan.

• hally

Va, ligger denna ute än?
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679

Vi var på väg att köpa det huset =) Det var stoooooort och härligt inuti och ett dröm-garage, men as-trist läge och tomt...och säljaren hade krav som vi inte gick med på.

Jaa...hoppas de kör med snabba ryck hos mäklaren då, vi vill ha ut annonsen nu!

• hally

Jag hoppas vi får mer än 20 000kr för vår br =)
    Det är lite det jag känner, tror att köparen känner sej tryggare med mäklare när man kommer upp en bit i pris.

Peda: Ja det är jättefint hus verkligen, men det var en del grejjer som gjorde att vi drog oss ur. För det första fick vi veta först när vi sa att "nu vill vi ta dit besiktningsman" att huset redan var besiktat...så fick vi komma till mäklaren och hämta bes.protokoll och där fanns vissa punkter vi ville kolla grundligare. Bla vore det ju inte så kul att börja med att byta stammar, då vill man ju ha ner priset en hel del isf. Säljaren krävde då plötsligt att vi skulle skriva samma dag annars skulle han hyra ut det, lät som om de ev. hyresgästerna skulle in dagen efter annars typ.
    Hrm, nu vet inte jag om det är uthyrt men förmodligen inte...?

• hally

Felicia6: Välkommen hem! Får man kika på lite bilder? Så man kan drömma lite

Peda: Jag vet nu vem som skulle hyra det huset också, men "hyresvärden" skulle ha så hutlöst mycket i kallhyra så det blev inget heller...

Jag har börjat packa. Packat bort barnens sommarkläder och sånt som de inte vuxit i ännu och alla mina tyger (saknar dem redan) och nu är jag i köket. KÖKET - va mycket grejjer man klarar sej utan som man använder väldigt sällan eller inte alls!! Tror det får ligga lite i lådan och sen öppnar jag den inte mer, så får nån köra bort den till skroten sen

• hally

Åh så härligt det ser ut Felicia6 !
    Overkligt, när man aldrig vart utomlands själv

Fortsätter plocka i lådor idag jag...och i sopsäckar med för den delen.
    Vad gör ni alla idag?

• hally

Asplunds inne i stan säljer väl EL tror jag.

• hally

Har lagt in några bilder från vårt hus, vad tycker ni om dem i syfte att ha i en till salu-annons? Några tips? Ska jag plocka bort saker så det ser renare ut?
    De ligger under starka bilder.

• hally

bendito: Å tackar, det muntrade upp!
    Jo jag så ju att ni hittat en bra lgh, grattis! Hoppas ni ska trivas =) Jag blir ju inte Ersmarksmamma men Kåge-mamma och det är ju nära

Annamus: Vet några som snart ska sälja sin br i Kåge, men ni vill ha hyres eller?

• hally

Annamus skrev 2007-12-19 11:43:45 följande:

Hally: Jag personligen kan tänka mig köpa, men gubben vill ju såklart veta han har jobb först. Men vad är det för bostadsrätt? jag vill gärna veta allt om vad som finns såklart. :)
    Det är i de gula radhusen där ovanför skebo-omr...vad kan det heta då..hemgårdsgatan heter det nog.
    Jag vet inte så mkt om den, är en på jobbet som jag tror hittat hus här i stan. Vet inte när isf, men det går ju kolla upp.
  • hally
    bendito skrev 2007-12-19 13:13:41 följande:
    Hally: Ja men det ligger ju så nära så det räknas Vore så kul att träffa några andra mammor och pappor. Speciellt för Alva som har lite ångest över att lämna alla kompisar
    [/citat]

Nu kommer vi väl antagligen jobba på dagarna, men någon em och helger kan vi säkert träffas, Nadja leker med barn i alla åldrar!
    Dina barn ska inte vara på dagis eller?
    Annamus skrev 2007-12-19 13:45:19 följande:
    [citat]
    Hally: Ah, DOM lägenheterna! Det är ju ett SUPERFINT område ju!!! VILL HA! Du får gärna ge mig all info du har, privat på meddelande om du vill. hur stor, månadshyra osv...
    Har inte just så mycket info nu, har bara sett den utifrån och det är en 4:a i 2 plan. Verkar ju jättefina och tydligen är det väl garage/carport i ansl. till husen, inte som här att det är i länga.
    Jag ska jobba igen efter jul och då kan jag höra mer om den! Ägarna är dessutom bortresta nu över jul.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~