~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Jo det är ett mycket bra plus att ha en "fri" baksida
Felicia6: Va skönt att slippa vänta så länge!
Klart du är nervös, men det kommer säkert gå jättebra!
maritmedm: Ja, fast vi ska nog fixa i källaren och ta ner badet dit, för det ser verkligen oproportionerligt ut där det står nu
Vad gör ni alla idag?
Jag...ska nog inte ens ge mej in på att förklara min dag
Hoppas ni ska göra nåt trevligt idag!
Vet att frågan har vart upp ett par ggr tidigare, men här kommer den igen iallafall:
Var hittar man snygga vaxdukar?
Var in nånstans rätt nyligen och vet att jag tänkte att "här har dom ju jättefina och många vaxdukar att välja mellan", men tror ni jag kommer ihåg var när jag behöver duken??!
Tråden ligger under Medlemsgrupper-Allmänna-Orter/Områden, det kan man även se ovanför Felles huvud här längst upp på sidan
Idag - är jag rätt ensam på jobbet, springer mellan mitt och en kollegas kontor för att hålla koll på allt, har huvudvärk och halsont (ska försöka få operera bort de där svullna onda sakerna i halsen), är hungrig för att jag inte kan svälja maten - blir mest flytande, är kissnödig och fryser, känner mej fullspäckad med info som inte får trilla ur huvet.
Men annars är det bra!
Undrar om man kan ringa och felanmäla sej själv nånstans? Hit ringer folk och felanmäler sina bredband
Imorrn ska vi flytta...HUR ska det gå???
maltazar: Vi har använt rusta-färg och den fungerar lika bra som dyrare på tapet. Nu sist köpte vi ännu billigare färg på Byggmax och den fungerade lika bra den också! Enligt vad de säger på riktiga färgaffärer så måste man ändå alltid måla 2 varv och det räcker med 2 varv billig färg