• hally

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Tack så mycket för hjälpen! =)
    Fanns ju inte så mycket ledigt, en 2:a ser det ut som och ettor med kokvrå Ska maila och höra.

• hally

Vi har nånstans att bo ifall vår br-affär blir av nu
    Känns ju rätt skönt...

• hally
    turia skrev 2008-01-11 18:01:23 följande:
    hej,, vi har piffat till datarummet,, finns före o efter
    Vilken skillnad! Snyggt efteråt

Är det någon som vill ha en stor hög med tidningar att läsa??
    Bara att hämta, varsågod!
    Föräldratidningar av olika slag, finns många roliga och intressanta artiklar att läsa
  • hally
    Pumpkin skrev 2008-01-11 20:38:51 följande:
    hally: Bodde jag närmare så
    Ja det blir nog rätt dyr frakt att skicka dem med post och tyvärr har vi inte vägarna förbi inom närmsta tiden =)
    Har du barn? Eller är du på väg?
  • hally

Åhå ja =) Lycka till då när det är dags!

Jaha...nån annan då?
    Jag KAN ju inte slänga fullt fungerande tidningar. De är moderna och blanka och fina. Och det står massor om såna moderna i-landsproblem och annat
    Annars kan väl någon ta dem och sen slänga dem så vet jag inget om det?

• hally

Jag håller med om att reklambannern för bröllopstorget känns felplacerad och tar för mycket plats.

När man kommer in på sidan är den första känsla jag får att jag hamnat på en bröllops-sajt.

Ja...det var alltså min åsikt som webbdesigner

Tycker sidan börjar kännas lite grötig, även om den är ljus och snygg annars, men kolla bara hur många olika menyer det finns...inte mindre än 3 st horisontellt längst upp plus ännu en till vänster. Ojojojoj undrar hur sajten skulle ligga till i ett användarvänlighetstest. DET var ett LÅNGT ord

• hally

Jag tycker också det är kul med förändringar och stör mej inte på nåt alls på den här sidan, men lite yrkesskadad blir man ju vilket innebär att jag tänker på sånt här varje gång jag kommer in på en ny hemsida. "Nu kom jag in på en bröllops-sajt" var det första jag tänkte när jag såg den nya sidan "Hmm...det kanske vore bättre att ha en bild som relaterar till familj som första-blickfång när man kommer in på en familje-sajt" ...typ

Men den är jättefin!

Nu är det klart! Vi har fått vår br såld, hyrt en lgh i Ersmark och ska vara ute och städade till sista januari. *smått panik*

Blir säkert bra...längtar till vi får huset, typ till sommaren kanske man kan slappna av lite mer

• hally
    emmapemma4 skrev 2008-01-16 08:48:37 följande:
    Är det någon som vet var det finns någon bra framkallning för digitalfoto här i stan? Gärna snabbframkallning.
    Expert har och jag har varit nöjd med dem

Fast numera skickar jag till proprint eller crimson via nätet.

Lofia: Bor just nu på Kvistgatan i Skellefteå och det är ett jättefint område

Jag har fått jobb!!

Till sista juni till att börja med men ändå, fast jobb i 5 mån har jag aldrig haft hittils
  • hally

Oj...ursäkta, förstår inte varför det blev såna mellanrum i mitt inlägg!

• hally

pissypopi: Grattis till examen och lycka till med jobb!

Lofia: Ja, det är södra Anderstorp. Mycket lugnt och fint och bra om man har små barn

Tack! Jag är utbildad webb-utvecklare och kommer nu jobba halvtid som program/system-utvecklare och halvtid på kund-support för bredband.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~