~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Tack så mycket för hjälpen! =)
Fanns ju inte så mycket ledigt, en 2:a ser det ut som och ettor med kokvrå
Ska maila och höra.
Tack så mycket för hjälpen! =)
Fanns ju inte så mycket ledigt, en 2:a ser det ut som och ettor med kokvrå
Ska maila och höra.
Vi har nånstans att bo ifall vår br-affär blir av nu
Känns ju rätt skönt...
Åhå ja =) Lycka till då när det är dags!
Jaha...nån annan då?
Jag KAN ju inte slänga fullt fungerande tidningar. De är moderna och blanka och fina. Och det står massor om såna moderna i-landsproblem och annat
Annars kan väl någon ta dem och sen slänga dem så vet jag inget om det?
Jag håller med om att reklambannern för bröllopstorget känns felplacerad och tar för mycket plats.
När man kommer in på sidan är den första känsla jag får att jag hamnat på en bröllops-sajt.
Ja...det var alltså min åsikt som webbdesigner
Tycker sidan börjar kännas lite grötig, även om den är ljus och snygg annars, men kolla bara hur många olika menyer det finns...inte mindre än 3 st horisontellt längst upp plus ännu en till vänster. Ojojojoj undrar hur sajten skulle ligga till i ett användarvänlighetstest. DET var ett LÅNGT ord
Jag tycker också det är kul med förändringar och stör mej inte på nåt alls på den här sidan, men lite yrkesskadad blir man ju vilket innebär att jag tänker på sånt här varje gång jag kommer in på en ny hemsida. "Nu kom jag in på en bröllops-sajt" var det första jag tänkte när jag såg den nya sidan
"Hmm...det kanske vore bättre att ha en bild som relaterar till familj som första-blickfång när man kommer in på en familje-sajt" ...typ
Men den är jättefin!
Nu är det klart! Vi har fått vår br såld, hyrt en lgh i Ersmark och ska vara ute och städade till sista januari. *smått panik*
Blir säkert bra...längtar till vi får huset, typ till sommaren kanske man kan slappna av lite mer
Oj...ursäkta, förstår inte varför det blev såna mellanrum i mitt inlägg!
pissypopi: Grattis till examen och lycka till med jobb!
Lofia: Ja, det är södra Anderstorp. Mycket lugnt och fint och bra om man har små barn
Tack! Jag är utbildad webb-utvecklare och kommer nu jobba halvtid som program/system-utvecklare och halvtid på kund-support för bredband.