~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Där vill vi inte ha plats
Annamus: Tack för tipset om dagmamman, vi funderar på om vi ska söka plats hos en sån =) En jobbarkompis har också dagmamma i Kåge till sitt barn och de trivs mycket bra.
Jag tycker inte om att ha ute annons på sitt hem. Känns som att man hänger ut sitt liv på torget typ...
maltazar: Jag brukar använda vanlig ugnsrengöring typ Mr Muscle Ugn. Inte så roligt, luktar starkt och är frätande men jag brukar ta det när barnen är borta iallafall.
Vad gör ni idag allihopa?
Jaha, ursäkta det var visst Peda som undrade om ugnen
Annamus: 17 februari är ett fint datum, fina namnsdags-namn då
Ska hon få nåt mer namn?
Hoppas det går bra Mammasknodd, så han vänder dygnet rätt nu!
Vi har troligtvis fått vår br såld vilket är jätteskönt
, men haken är att vi måste vara ute till 1 februari och bo tillfälligt nånstans tills vi får huset...vi som skulle ha så gott om tid att flytta och nu måste vi ut i panik och dessutom hitta nånstans att bo
Annamus: Finns det lediga lgh i Kåge, vet du nåt om det?
Oj vilken respons, tack för att ni bryr er!
Nä skebo är inget vi räknat med då vi vet att det är kö-tid och svårt att få lgh...
Vi har ju en kris-backup men det är ett sommarhus en bra bit utanför stan och dessutom söderut så det blir liksom åt fel håll. Känns inte så kul men vi vet ju att det finns iallafall.
Vi får tillträde till huset i mitten av mars, men jag ska ringa och höra om de kan tänka sej tidigarelägga och ev om vi kan få tillgång till nåt förråd eller så tidigare.
Hur får man tag på lgh i Ersmark, det är inte skebo eller?