• mysia

Mina goa vänner!

Har hittat en resa till burgakusten, ospecificerad. 6144 kr. Bra pris. men man blir ju lite orolig vart man hamnar. vi vill ju ändå vara nära stranden och shopping och så,och det är ju ingen garanti. man kanske ska gå in på en resebyrå och prata med dom.

• mysia

Sussie:sluet av maj. Tack för rådet. Vill du ha en bild skickad på din mail? Kan skicka en sen idag. ge mig bara din mailaddres. ska till dagis nu. vi hörs

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 10:23:00 följande:
    När i slutet på Maj, från umeå..tänkte om vi hamnade på samma flygMin mail är  Susanne.weidenhag@hotmail.com
    29 maj från umeå. Det var något som heter Apollo smile.
    Apollo Smile innebär inkvartering med minst klassificering (enklare hotell eller lägenhet) för minst två personer. Rummen har alltid WC samt dusch eller bad. I övrigt gäller samma villkor som för ospecificerat boende.När skulle ni åka?

Vill du ha en ny bild av Tindra?
  • mysia

Sussie: Nu har jag mailat en bild på Tindra. Hoppas den blir bra.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:04:25 följande:
    29e. Från Umeå. Kasnke vi hamnar på samma då. Har ni bokat?
    Nä,vi har inte bokat. Måste nog göra det rätt snabbt om man vill ha en plats antar jag. Måste dock diskutera med P först. kan ju inte bara boka. Vet ju inte hur det blir med semester och så för han. Har för mig att cheferna brukar åka bort i maj, man vill ju inte boka nåt ifall P behövs på jobbet.

Billigt att åka då, men ändå dyrt, om du förstår vad jag menar.Men vi har 15 på bufferten, hmm, måste fundera på det här. grymt sugen.

Bra att bilden blev bra.
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:13:12 följande:
    Förstår inte vad du menar emd billigt fast dyrt...Du kan nog inte få så mycket billigare...? TÄnk på att det läggs på lite till med avbeställningsskydd, mat på planet, försäkringar, transfer osv.. Men det är billigt ändå.. Det är ju billigt i Bulgarien sen, 2 rättersmiddag 100 kr tex.
    Jag menar att min familj egentligen inte har råd. Så det är dyrt för oss. men ändå grymt billigt. ja,det är billigt där borta. Hur mycket får man lägga på med allt det du nämde? Bokade ni via internet eller via en resebyrå?
  • mysia

Kunde man beställa allt det via internetbokningen? eller försäkringen var det via fk?

en tusenlapp kan det ju vara värt. Messade p nyss, får se vad han säger. men tror det lär bli svårt att övertala honom. Alltså han gillar att resa men just pengar är en känslig fråga i vår familj. jag har en tendens att slösa och han är mer en sparare.

• mysia

Sussie: Ok,då förstår jag. Jo,vi behöver pengarna. men jag har ju rätt till semester där jag jobbar nu. vet dock inte hur mycket.kan inte vara så mycket, men ändå. Arbetar jag kvar där så har vi ju råd.Men det blir att diskutera detta med P. Hade varit kul.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:27:23 följande:
    är hemma med C idag igen..O hon bara snorar och hostar o hostar o snorar... Nått så grymt! Stackars liten.
    Stackars Conne. Hoppas hon kryar på sig snabbt.
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 11:30:14 följande:
    Jobbar du heltid har du väl 2 dagar i månaden....  (tror jag)Hur länge är du anställd?
    Jobbar bara 50 %. Blir anställd ett par månader åt gången. men hon jag vikarierar för ska snart ha barn, så jag lär få fortsätta, hörs det som iallafall. kris på personal.
Svar på tråden Mina goa vänner!