• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Pratade just med P. han är ju på verkstan för att det har låtit konstigt från vår bil, nere vid täcken. Vi har trott att det varit grus där eftersom vi kört där det var jättedåligt väglag. Men problemet var att vi hade superdåliga bromsklossar. Det var tänkt att vi skulle byta dom till våren, men det måste göras så fort som möjligt. Vi får köra hem bilen, men inge mer. Hjälp,det hade kunnat sluta illa om vi inte kollat upp det. Bara 2000 kr fladdrar iväg. Men ändå billigt med tanke på hur viktigt det är att ha dom.

Nu ska jag äta

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Nu har jag stoppat i mig lite lunch. Var tvungen att öppna en julmust för att "fira"

Ja, jag får se hur jag gör imorgon. Jag hoppas som du skriver, Annica, att de blir glada om Moa och jag kommer dit trots att jag inte jobbar där längre. Jag menar, jag har ju faktiskt varit anställd där i 7 år! Sen vet jag ju inte om foten pallar den promenaden. Just nu är jag så glad över foteländet så jag har lust att ge mig iväg på en löptur, men det kanske inte är så smart

Camilla:
    Allt i hemmet är en typisk sån tidning som jag ofta nappar på erbjudanden om

Annica igen:
    Skulle det inte vara lika bra med en operation så du också blir kvitt ditt elände?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Annica:
    Ja, vad bra att ni fick vetskap om det Men pengar på bilreparationer är ju aldrig kul Fundersam

• mysia

sara. Jo,absolut vore det bra med en operation, men tyvärr är det inte jag (enbart) som kan ta det beslutet. Läkarna ska avgöra hur pass allvarligt det är och om det skulle bli bättre med op. Och så ska dom diskutera komplikationer osv.
    Ja,det känns skönt att vi vet hur bilen mår, tänk om vi hade struntat i ljuden och åkt upp till Vilhelmina till nyår med nada bromsklossar. hjälp, vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Nu har jag ringt till chefen på Sagolika och hon blev givetvis glad när jag bekräftade att jag ska jobba i helgen. Hon sa att de hade lite att stå i

Sen ringde jag mamma för att berätta om läkarbesöket. Då sa hon: "Så nu ska din värk vara borta då?" Den tanken har jag inte ens tänkt, att min smärta i foten INTE ska försvinna nu när "knölen" är borta! Det har jag liksom tagit för givet eftersom jag har antagit att det är den som har gjort att jag har haft ont! Jaja, det är ju bara att vänta och se.

Åh, vad jag tycker det är jobbigt när Moa inte äter! Inte så att jag tror att det är nån fara med henne, men jag blir irriterad! Det är ju så trist!

Vilken syn har era förskolor på det här med mat och äta upp/smaka osv? Vet ni det? Framförallt nyfiken om du vet, Sofia!

• Emeraldy

Haha, jag har kollat på en kåk som Sussie tipsade om. Jag vet fortfarande inte hur man länkar från Hemnet, men det är i alla fall en 13.000.000's (!) kåk i Skellefteå. Hur fint som helst! Kanske att man skulle bli lite less på allt trä, plus att jag inte vill bo så där ödsligt, men åh, vilket schyst hus!

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 14:53:29 följande:
    Haha, jag har kollat på en kåk som Sussie tipsade om. Jag vet fortfarande inte hur man länkar från Hemnet, men det är i alla fall en 13.000.000's (!) kåk i Skellefteå. Hur fint som helst! Kanske att man skulle bli lite less på allt trä, plus att jag inte vill bo så där ödsligt, men åh, vilket schyst hus!
    http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71404  
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Men jag fattar inte hur du gör? När jag är inne på Hemnet så ser det inte ut som vanligt i adressfältet? Det är ju grönt?

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 15:07:09 följande:
    Men jag fattar inte hur du gör? När jag är inne på Hemnet så ser det inte ut som vanligt i adressfältet? Det är ju grönt?
    Du går in på huset, som du ska titta på och sen uppe i högra hörnet på skärmen finns det en länk "tipsa en vän" klicka där.. Kopiera länken som kommer upp.

Klart!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Jaha, ja, jag gick faktiskt in på "Tipsa en vän" men förstod det bara som att man kunde maila därifrån. Nu vet jag

Svar på tråden Mina goa vänner!