• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

HerreguD vad folk gör skumMa grejor mena jag såklart

• Pingulina

Haha Anna, jag såg också den tråden, helt sjukt vad folk gör egentligen Förvånad Känner mig som värsta prettot i jämförelse.

Sofia, är det över påsk ni ska iväg? Roligt hur som helst!

Alltså, Nellie är helt jävla knäpp idag. Hon skriker var och varannan minut och slutar inte trots att hon nästan kräks. Ena minuten ska hon vara med pappa och nästa mamma och däremellan skriker hon utan anledning. Undrar om det är omställningen att komma hem som bidrar till att hon är så känslig eller om hon är allvarligt sjuk på nåt sätt? För av en vanlig förkylning kan man inte bli så här jävla psycho som hon är nu...

• Liloot

Annika: Ja, det var ju allt från hundsex till att sätta på svärmor med sin egen tjej i rummet brevid Jisses säger jag bara.
    Det kan säkert bidra lite för Nellie att komma hem, stor omställning såklart! Och då samtidigt känna sig slö och hängig kan ju inte vara så skoj. Hoppas hon piggar på sig fort!

Hoppas det gått bra för Sussie idag... aldrig skoj att gå på begravning.

Ååååh, snart börjar melodifestivalen Tjihooo!

• Emeraldy

Hej på er alla

Haha, Sofia: Magnus sa att han trodde han såg Peter, men han (Magnus alltså) blev nog så förvånad att se Peter just där på Teg, så det var nog därför han var lite "stroppig"

Vi har haft två underbara dagar med lilla familjen. Igår tog vi en biltur till Vindeln. Vi funderar ju på att vintercampa där så vi ville kolla läget lite.

Idag har vi varit hos farmor mest hela dagen. Vi funderar mer och mer på att "renovera" husvagnen, och eftersom farmors karl äger Svenska Dynor, som gör husvgnsinredningar så känns det ju rätt lämpligt  Vi fick se prov på nya dynor som vi skulle vilja ha, plus nya gardiner, mattor och överkast. Skulle också vilja ha en formsydd bäddmadrass istället för att bädda med sittdynorna som vi gör idag.

Vi köpte också en vardagsrumsmatta av dem (de säljer såna också). En svart och vit, jättesnygg såklart Så nu vill jag köpa svartvita gardiner också

Annika:
    Härliga bilder Tror säkert att Nellie tycker det är jobbigt efter resan med tidsomställning och allt, det är säkert därför hon är så "konstig".

Ikväll tror jag tyvärr på Androla, men jag hoppas, hoppas, hoppas på Nordman som har en helt fantastiskt bra låt!!! Ska nog ringa och rösta för första gången eftersom de tävlar mot just Carola och Andreas. Tycker för övrigt att det där systemet är lite orättvist. Tycker de borde tävla mot alla, som i delfinalerna.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-03-08 19:28:22 följande:
    Hej på er alla Haha, Sofia: Magnus sa att han trodde han såg Peter, men han (Magnus alltså) blev nog så förvånad att se Peter just där på Teg, så det var nog därför han var lite "stroppig" Vi har haft två underbara dagar med lilla familjen. Igår tog vi en biltur till Vindeln. Vi funderar ju på att vintercampa där så vi ville kolla läget lite.Idag har vi varit hos farmor mest hela dagen. Vi funderar mer och mer på att "renovera" husvagnen, och eftersom farmors karl äger Svenska Dynor, som gör husvgnsinredningar så känns det ju rätt lämpligt  Vi fick se prov på nya dynor som vi skulle vilja ha, plus nya gardiner, mattor och överkast. Skulle också vilja ha en formsydd bäddmadrass istället för att bädda med sittdynorna som vi gör idag.Vi köpte också en vardagsrumsmatta av dem (de säljer såna också). En svart och vit, jättesnygg såklart Så nu vill jag köpa svartvita gardiner också Annika:Härliga bilder Tror säkert att Nellie tycker det är jobbigt efter resan med tidsomställning och allt, det är säkert därför hon är så "konstig".Ikväll tror jag tyvärr på Androla, men jag hoppas, hoppas, hoppas på Nordman som har en helt fantastiskt bra låt!!! Ska nog ringa och rösta för första gången eftersom de tävlar mot just Carola och Andreas. Tycker för övrigt att det där systemet är lite orättvist. Tycker de borde tävla mot alla, som i delfinalerna.
     kollade ni pris även åt oss?

Nu är jag hemma igen. Det var en fin men väldigt enkel begravning. Dock vet jag inte om jag gjorde rätt som gick in o tittade på henne. Ser hennes ansikte framför mig hela tiden när hon ligger där i kistan...   Hon såg liksom uppsvälld ut men ändå ihopkrympen.. Svårt att förklara. Hade nog inte känt igen henne om jag bara såg henne utanvidare... Nu visste man ju så man kunde ju se vissa likheter men väldigt olik sig.

Men men nu är det gjort iaf och det är skönt.

Sen träffade jag En kompis, Pernilla. Super skoj. Vi åt gott och snacka skit hela kvällen o hela dagen idag. Kul.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Sussie:
    Skönt att begravningen är över. Jag inbillar mig att det är ett bra avslut, trots att det är jobbigt. Inboxar dig angående vagnen

• litetknyte
    Pingu - haha, (g)Nellie. D där tyckte jag var fyndigt.
    (g)Vinga har ingte riiiiktigt samma klang.

D gick bra att jobba idag. Ganska lugnt blev det då en brukare var borta. Åsså har vi fått en ny brukare (eller, iaf ny sen jag gick hem på hp ) som är såååå rolig att vara hos! Har inte varit med om det på år å dar så det känns jätte kul! Jobb imorgon igen så det blir en tidig kväll ikväll med. N är dock på lite tvspels-öl-kväll hos en kompis så vi får se hur kry han är sen... hoppas han håller sig i skinnet, han ska ju va med Vinga imorron å dessutom hade han tänkt fortsätta att slipa på Vingas blivande säng imorgon också... Jaja, den som lever får se hur det går. Räcka ut tungan

Sussie - skönt att det gått bra med begravningen, och vad roligt att du hann med att träffa en trevlig kompis också.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!A!!!!!!!!!!!!!

HEJA NORDMAN!!!!!!!!!!!!!!

• Liloot

Yes, Sibel gick vidare!! Får rysningar av hennes låt. Den är såå fin!

hahahaha, (g)Nellie Fattade inte den vitsen förän Camilla skrev. *blåst*

hmm... nu ska vi nog spela TP. Orkar nog inte börja se nån film så här sent...

• Tuttie

Annica:
    Fick frågan idag om jag var intresserad av att jobba som personlig assisten , sovande natt. Jag har tackat nej men jag tänkte på dej. Man skulle maila Agneta@athena-omsorg.se
    Eller ringa henne  0730-555165 . Vet inte alls hur mycket tid det är men du kan ju alltid höra av dej till dom o kolla läget!

GE det ett försök!

• Pingulina

God morgon!

SKANDAL att Androla inte gick vidare, låten var den klart bästa i hela startfältet och Carola och Andreas är grymma artister. Jag är såå besviken. Och Nordmans låt var inte alls bra enligt mig. Usch! Sibel var helt okej så att hon gick vidare har jag inget emot.

Sussie, skönt att det gick bra. Hoppas du känner till slut att det ändå var bra att du fick titta på din farmor och säga hej då.

Anna, haha, det är inte alltid så lätt att förstå min briljanta humor

För övrigt blir det en lugn dag idag. Jag är mer förkyld och har nästan ingen röst men Nellie är tack och lov friskare. Mamma och pappa kommer förbi idag och A ska på löven-match så vi tar en mysa-hemma-dag med mina förlädrar, det blir lagom.

• litetknyte

Hahaha, Anna. Det blonda sitter i själen inte håret. Räcka ut tungan

Var det fler än Nordman och Sibel som gick vidare igår då? Det enda jag hörde (av en kompis) var att Carola åkte ut, hehe.

Pingu - vad skönt att Nellie mår bättre! Krya på dig nu då!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Hej tjejer

Hade jätteroligt igår. Muschefest innebär att man har lösmustach, och så var det lite tävlingar, bla kast med litet träklabb och en öltävling.
    Sen for vi ut på schlagerklubben, var väldigt roligt, men lite väl mycket folk.

Sussie:Vet du nåt mer om jobbet? Alltså hur många procent, vart, ålder på person. När dom behövde, osv.

Ska strax gå en promenad med P.

Vi hörs

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Annica. En kvinna vet ingen ålder eller så. Men maila o fråga.

Svar på tråden Mina goa vänner!