Emeraldy skrev 2008-03-08 19:28:22 följande:
Hej på er alla Haha, Sofia: Magnus sa att han trodde han såg Peter, men han (Magnus alltså) blev nog så förvånad att se Peter just där på Teg, så det var nog därför han var lite "stroppig" Vi har haft två underbara dagar med lilla familjen. Igår tog vi en biltur till Vindeln. Vi funderar ju på att vintercampa där så vi ville kolla läget lite.Idag har vi varit hos farmor mest hela dagen. Vi funderar mer och mer på att "renovera" husvagnen, och eftersom farmors karl äger Svenska Dynor, som gör husvgnsinredningar så känns det ju rätt lämpligt Vi fick se prov på nya dynor som vi skulle vilja ha, plus nya gardiner, mattor och överkast. Skulle också vilja ha en formsydd bäddmadrass istället för att bädda med sittdynorna som vi gör
idag.Vi köpte också en vardagsrumsmatta av dem (de säljer såna också). En svart och vit, jättesnygg såklart Så nu vill jag köpa svartvita gardiner också Annika:Härliga bilder Tror säkert att Nellie tycker det är jobbigt efter resan med tidsomställning och allt, det är säkert därför hon är så "konstig".Ikväll tror jag tyvärr på Androla, men jag hoppas, hoppas, hoppas på Nordman som har en helt fantastiskt bra låt!!! Ska nog ringa och rösta för första gången eftersom de tävlar mot just Carola och Andreas. Tycker för övrigt att det där systemet är lite orättvist. Tycker de borde tävla mot alla, som i delfinalerna.
kollade ni pris även åt oss?
Nu är jag hemma igen. Det var en fin men väldigt enkel begravning. Dock vet jag inte om jag gjorde rätt som gick in o tittade på henne. Ser hennes ansikte framför mig hela tiden när hon ligger där i kistan... Hon såg liksom uppsvälld ut men ändå ihopkrympen.. Svårt att förklara. Hade nog inte känt igen henne om jag bara såg henne utanvidare... Nu visste man ju så man kunde ju se vissa likheter men väldigt olik sig.
Men men nu är det gjort iaf och det är skönt.
Sen träffade jag En kompis, Pernilla. Super skoj. Vi åt gott och snacka skit hela kvällen o hela dagen idag. Kul.