• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Vi har samma goda smak du och jag

Jag tog kalenderår 2008 nu när jag inte jobbar inom skolvärlden längre. Kanske är på tiden att jag gör en bättre affär än dig

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Vi premunerar på Vk och vi föräldrar. Det är nog allt. Tidigare hade jag även en kul korsordstidning som heter Knep och Knåp men det slutade med att jag hade typ 10 st och aldrig tid att sitta och göra något. Men kul tycker jag att det är. I morgon är det lucia på dagis, det ska bli kul. Alice ska vara tärna som hon var i tidningen.

Sara: Klart du ska gå till skolan. Vad skönt att foten hade läkt bra.

Annica: Vi bytte bromsklossar för någon månad senare. Men Peter gjorde det själv så det blev inte så dyrt. Jag tror att de gick bara på 3-400 kr att köpa.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Alice i Umeå

Fan, jag kommer inte in på almenacksidan....

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Pingulina

Jag är ensam ikväll igen. A är ute med jobbet och äter julbord ute i Skeppsvik. Visst att jag tycker det är skönt att vara ensam ibland men nu har han varit borta så himla mycket så nu är jag riktigt less

Sara, jag tycker också att du självklart kan gå till skolan. Du är ju deras arbetskamrat trots allt, och så har du jobbat där länge. Hoppas foten håller!

Nellies dagis har lucia 14.30 så det ska bli kul att titta på. Nellie får nog vara pepparkaksgumma som i luciabilagan.

Vi prenumererar på VK, inget annat.

En till helt apropå fråga som jag kom på när jag läste Moas namn i luciabilagan. Hon heter ju Brodin efter dig va, Sara? Hur har ni andra tänkt som inte är gifta? Vems namn ska barnet ha och varför? Nellie heter ju Dunder därför att vi ändå har planerat att gifta oss och då byter jag också namn.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Är helt slut efter innebandyn. Vi var bara 6 stycken, så det blev att springa rätt mycket. Så det blir nog att lägga sig snart.

Annika: Nu är ju jag redan gift, men när vi fick Tindra så var vi ju inte gifta, och då tänkte vi som er. Att Tindra fick heta Hansson eftersom vi nån gång ville gifta oss. Dessutom tycker jag Hansson är finare än Gustafsson, som jag hette förut.

Agneta: 300-400? Hur kunde det bli så billigt? För oss skulle det gå på 1600 tror jag,men det var nog med bromklossar + bromsskivor, men jag är inte säker. Bilen är fixad nu iallafall, den låter så mycket bättre. Så skönt att den är lagad.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

Jag kommer in Sussie.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-12 21:30:52 följande:
    Jag kommer in Sussie.
    BRa, hade nog stavat fel på förra länken.

Fan jag är helt stel i nacken, har skit ont

Annika: Jag ska börja träna efter jul.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Sussie: Fy vad jobbigt att ha ont i nacken.
    Du vill inte börja träna innebandy med mig?

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!