• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Men däremot tycker jag inte att man (läs A) ska sova hur länge som helst men jag brukar sova till 9 typ och A till 10.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Men guuuud va trist att sova bort halva dagen! Helgen är ju helig! Då ska man umgås Det är klart ... är man jäääätetrött av någon anledning (typ bakis) får man sova hur länge man vill men inte en helt vanlig helg.

Sussie: När äter ni lunch då?

Älskade unge!
    mysia skrev 2007-12-12 22:16:19 följande:
    Just det Sofia, fin klänning. Vad säger du om cyckeln?Annika: Det får du gärna göra, följa med alltså.
    Oj har glömt! Yes jag vill ha den!
    Älskade unge!
  • Pingulina
    Emeraldy skrev 2007-12-12 22:16:37 följande:
    Annika:Såg namnet Slotte häromdagen i tidningen... Vad var det? Nåt luciabarn kanske? Eller nåt barn som fyllde år? Minns inte. Men det kan ju inte vara så vanligt hur som helst?
    Det var faktiskt ett barn i luciabilagan. Blev själv förvånad för det är ju väldigt ovanligt. Men Dunder är ännu ovanligare och vi har kollat statistik i både Finland och Sverige och det finns snäppet fler Slotte
    Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Moa äter ju inte välling på morgonen utan bara vanlig frukost med oss. Kanske därför det har blivit naturligt att den som går upp äter frukost med henne. Men hon kan utan problem vänta i nån timme, så jag hoppas att vi kan skippa frukost här hemma när hon ska börja på förskolan, och bara äta där istället.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.

Haha klart det är sovmorgon! Jämfört med halv sex....

Älskade unge!
  • Emeraldy

Annika:
    Jag tycker i alla fall att Slotte är jättefint

• Alice i Umeå

Håller med Sara: Kommer ju aldrig i säng som vi skriver. Det var otroligt mycket aktivitet i trådarna ikväll. Jag skulle ju göra en tidig kväll eftersom jag ska upp kl 6. Jobbar 7:30- 18:15. Fast jag ska på dagis en sväng mitt på dagen. Kom på att jag måste packa dagisväskan med luciakläder och glitter och sånt. Och så måste jag slå in 2 julklappar eftersom jag ska och fika med en kompis direkt efter jobbet i morgon och då skickar jag med hennes pojkars julklappar. Hinner nog inte träffas mer innan jul. Jag kan inte sitta här längre.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Emeraldy

Nä, hörni, NU ger jag mig!

Nån kan väl hålla mig sällskap på dagarna istället

Natti!

• litetknyte

Jupp, vi tog mitt efternamn. Vi diskuterade ett tag, för N tyckte väl att det kändes lite sisådär att byta namn, men jag bara vägrade att byta till hans så efter lite övertalning så...

Vi hade varannan sovmorgon förut, men sen det började krisa sig mellan oss så har vi gett upp det där för vi behöver mer tid tillsammans. NÅN gång tar vi sovmorgon nån av oss, om vi är toktrötta eller så, men oftast försöker vi gå upp med Vinga tillsammans när N e ledig. Har varit guld värt kan jag säga.

Pingu - jaaaaaa, men jag tror jag skippar pointsandet ett tag, till efter nyår eller så.

Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!