• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Hjälmen, är det avdelningen eller? Roligt namn

Vad ska du söka för jobb Anna?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Jag vill också se luciatåg, det är ju skitmysigt juh!

Anna: Hoppas du förstod humorn i mitt prenumerations påhopp! Förvånad

Älskade unge!
  • Liloot

Sofia: haha, ja det är ingen fara. Lite kritik tål jag. Kan faktiskt stava till det egentligen, men jag skyller på en hård arbetsdag och lite sömn
    Joo, tänker ju plugga på heltid till hösten, om allt går som jag vill. Men är sugen på att prova nåt att fram till dess...

Thea 060514

Jaha du menar skolan!

Älskade unge!
  • Pingulina

A har fortfarande inte kommit hem men jag får nog gå och lägga mig iaf. Då hinner jag läsa lite också

Trevlig natt Fia!

Anna, söka kan du ju alltid, och blir det inget så vet du ju att du kan frisöra lite under tiden Har förresten börjat fega ur lite vad gäller luggen Hemlis

• Pingulina

Är det ingen som snart ska börja komma med syskon-funderingar då? Eller rent erkänna att den är gravid?

• Pingulina

Nu kom A hem så jag ska joina honom i sängen, gonatt på er!

• Liloot
    Annika: haha, nej inga syskonplaner här inte. Och gravid hoppas jag då verkligen inte att jag är, för då är bebisen alkoholförgiftad efter helgen
    Har sökt jobbet nu... på vattenfall. Kan ju va roligt att prova något annat. Men vi får se. Har ju mitt jobb kvar, så söka kan jag ju alltid

God natt på er!

Lycka till i natt Pruppen! (hahahaha)
    Thea 060514

Tack

Jag har massor med syskonplaner men dom är olika varje dag Själv då?

Älskade unge!
  • Emeraldy

Haha, så det slutade med syskonsnack framemot kvällskvisten Ja, ni vet var vi står i den frågan alla fall

Vi har varit på luciafirande på skolan nu på förmiddagen. Det resulterade i en fot som gör ONT, men det var det värt Bara det att själv kunna ta mig dit jag vill är guld värt! Luciatåget var fint som vanligt. Jag var lite orolig hur Moa skulle fixa att sitta still och vara tyst så länge men det gick galant. När tåget kom in i salen satt hon med stora ögon och öppen mun När de sjöng satt hon ibland i mitt knä och diggade och ibland stod hon upp, men hon sprang inte iväg i alla fall.

Det var skoj att träffa kollegorna också och jag kände mig välkommen som tur var

Jag har en kollega som fick barn i juli 2006 och hennes dotter ska också börja på Matrisen. Kul att man känner lite folk sen tidigare  

Anna:
    Det är inget mer du ska plugga nu i vår då?

Moa vaknade 6:15 i morse. Alltid en avvägning det där. Det bästa när hon sover så länge i sin säng, det är att gå och lägga sig i hennes rum när hon vaknar för då är chansen störst att hon somnar om. Men det är ju mycket skönare att ligga i vår säng så oftast chansar vi och hämtar henne och 9 gånger av 10 slutar det som i morse, att hon inte somnar om. Då är det mycket bättre om hon kommer till oss runt 3-tiden, för då sover hon längre på morgonen.

Jaja, jag får vila när hon ska sova efter lunch

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!