• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

Vinga har också mitt namn, Sara, men nu är det ju vårt.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy
    Sofia:
    Men åååååh, vad trist att inte ha VK till frukosten på morgonen!! Den tiden är helig för mig! Då ignoreras stackars Moa totalt

Ja, det här med mat på dagis hoppas jag kommer funka bra. Blir lite skraj bara då jag har stött på en del trådar här på FL där det pratas om förskolepersonal som tvingar barnen att äta upp, straffar dem genom att alla andra får efterrätt men inte dem osv. Skulle kännas jobbigt om man hade Moa på en förskola med helt annan syn på det än vad vi har här hemma.

Roligt att ni får finare kök
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Vilken bra sida med almenackor, jag kunde inte hålla mig fast den var lite dyr. Ja, Alice heter ju Lindelöf för att vi har tänkt att gifta oss. Men sen när det blir får vi väl se.... Jag har ingen brådska så vi får väl se. Ville ändå inte att hon skulle heta Näsman.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-12 21:50:42 följande:
    Härligt Sussie!! Kommer nog träna nångång kvällstid också beroende på om jag får nåt jobb eller inte, men så länge jag är arbetslös så kommer jag försöka träna såmycket som möjligt dagtid. Men jag har ju inte tänkt att vara arbetslös så länge så det blir nog kvällsträning hoppasjag Vad gillar du att träna Sussie?Annica, jag måste ärligt säga att jag inte kände mig speciellt välkommen att spela innabandy med "ditt" gäng. Hörde flera gånger hur det muttrades över alla nya som var med och att det var så många, så det var ju inte så roligt. Nu var det ju inte därför jag inte fortsatte, utan för att tiden inte passade men ändå...
    Kan du träna nått pass på kvällen så är jag glad Jag tränar gärna step o sånt men kan gärna prova annat xoå. Är inte främmande.

Trist med innebandyn föresten.

Sara: Cornelia heter ju båda våra namn för ingen av oss vill byta om vi gifter oss.*stackars barn*

Nu har jag fått nackmassage, så nu ska jag sova Eller iaf lägga mig o läsa om jag klarar av det.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Men shit, vad ni skriver när jag skriver! Hinner ju inte med ju

Ja, Camilla, så är det ju Hur känns det förresten att byta efternamn i vuxen ålder? Fick ni ingen identitetskris, ni som gjort det?

• mamma till Viktor och William

Annika: Jo visserligen men som det ser ut nu kan det blir typ 10-20 år bort

Jag har aldrig tid att läsa tidningen på morgonen! Är jag hemma med Viktor är det ju stört omöjligt och på helgen vill man ju sitta tillsammans hela familjen och prata juh!

Älskade unge!
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2007-12-12 22:05:16 följande:
    Min julklänning!
    superfin
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Annika: Du ska inte känna dig ovälkommen. Just den gången du var med så var det många nya. Men bara så du vet, så frågade några efter dig träningen efter, dom tyckte du var duktig.

Sofia: Vi får ju billigare bilreperationer eftersom P:s brorsa jobbar på motoncentralen och har bra kontakter, men det är ju delarna som kostar. Själva jobbet brukar bli billigt.

Anna: hade nog skrivit från "alla barnen"

Nä, nu ska jag sova. God natt

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Sussie:
    Ja, ingen av er har ju ett direkt kort efternamn heller Och Cornelia är ju också ganska långt! Hon kommer slå rekord i långt namn!

• litetknyte
    Sara - jag tror N:s kompisgäng fick större identitetskris än han själv faktiskt, många kallade honom Nilsson så... de fick ändra sig (fast endel gör så ff... )
    Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!