Anna:
Jag tänkte precis samma som Annika att du skriver en hälsning från hela gruppen, utan att nämna namn
Annika:
Jag tror Moa är den enda i vårt gäng som bara har mammans namn, eller? Vi kommer förmodligen aldrig gifta oss och det här med efternamn diskuterade vi faktiskt aldrig. Vi hade båda "tagit för givet" att Moa skulle heta Brodin - fråga mig inte varför. Jag minns att jag frågade Magnus nån gång om det kändes okej och han verkade inte "bry" sig så då blev det det! (Vad svårt det är att skriva hur man tänker och menar, så att ni andra ska förstå rätt!)
Jo, vi kommer nog gå till skolan om jag känner att jag orkar. Just nu är jag jätteöm i foten och även om det inte är en speciellt lång promenad till skolan känns det som ett maratonlopp just nu

Får se hur det känns imorgon. Kanske bara blir en tur till EXPO

För UT ska jag!!
Åh, jag vill också börja träna igen! Är helpeppad (får se hur länge det håller i sig

) att börja på TRÄNA efter jul igen. Kommer kännas lite mysko bara nu när det måste pusslas med tider och så, eftersom Magnus tränar (eller har match) flera gånger i veckan. Förut kunde ju båda träna samtidigt.
Nä, nu ska jag krypa till sängs. Är helt kajko i hjärnan efter att ha suttit och begärt sjukpenning och föräldrapenning och alla datum bara snurrar runt i huvudet. Ena dagen sjuk, andra föräldraledig, tredje jobbar osv.