• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Prata på morgonen??? Aldrig

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-12 22:08:21 följande:
    Sussie:Ja, ingen av er har ju ett direkt kort efternamn heller Och Cornelia är ju också ganska långt! Hon kommer slå rekord i långt namn!
    Ja stackars barn *skratt*

Hon är väl 15 när hon kan säga alla namn rätt
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
    Pingulina skrev 2007-12-12 22:08:38 följande:
    Prata på morgonen??? Aldrig
    Haha du verkar trevlig den tiden på dygnet
    Älskade unge!
  • litetknyte

Åh vad dålig jag känner mig!! Jag kokade fudge igår kväll och jag kan bara inte sluta äta. Det är ju såååååååååååååå smarrigt!!

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Hmm... Vi äter typ aldrig frukost tillsammans nu för tiden. På helgen får ju alltid en av oss sovmorgon. Lite trist.

Det här med giftermål... Alla ni verkar ta för givet att ni ska ta killens efternamn när ni gifter er? Är det nåt ni pratat om eller är det bara så, att ni som sagt tagit det för givet? Camilla; Strindlund var väl ditt om jag förstod det rätt?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Annica, förstår att det var många just den gången, men det var ändå trist. Men men, kanske hänger med nångång iaf om jag har möjlighet nån onsdag

Sofia, jättefin klänning/tunika!! Var hittade du den? Vad ska du ha för skor till?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Soff: Vi kommer nog en stund på Lördag! Vi blir hemma men kan inte stanna hela kvällen. FOlk kommer för att fira anders .. Han fyller år på måndag.

Men men en stund iaf.

♥♥Cornelia 060420♥♥

Ja det är väl så att Peter vägrar byta och jag gav med mig vid något svagt tillfälle.... ÅNGRAR MIG!

Hur gör ni med sovmorgon egentligen? Får ni sova hur länge ni vill? Här är det sovmorgon till åtta för då är det frukost!

Älskade unge!
  • Alice i Umeå

För oss var det ganska självklart, jag vill inte ha kvar Näsman och Peter vill ha kvar Lindelöf och det tycker jag är jättefint. Det var inte så svårt att bestämma sig.

Alice 051230 och skruttan BF 080426

Tack Annika och Sussie: Den är från Lindex... Skor? Jag ska vara inomhus på julafton

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!