• mysia

Mina goa vänner!

Hej tjejer

Här har det varit lugnt idag. Vad gör ni alla?

Jag har precis kommit hem från jobbet. Ska se på cityakuten nu.

Camilla: Nä,gud vad tråkigt. vilket otur som drabbar er familj. Hoppas allt elände tar slut nu.

Ska på reumotologmottagningen imorgon. Håll tummarna för mig, är så nervös. Vet ju som inte vad jag har och vänta. Är det nåt så är det ju skönt att få det bekräftat, men samtidigt jobbigt att veta att man har en sjukdom.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Hej tjejer

Sofia: Grattis på födelsedagen. Håller med Anna, svårt att hålla reda på alla födelsedagar.

Anna: Vad tråkigt att ni alla drabbades av den där magåkomman. Men ni verkar ju ha haft det ganbska bra ändå.

Annika: Så tråkigt att att din familj är så sjuka. Håller alla tummar att ni får en bättre andra vecka. kram

Agneta: Tråkigt att du oxå blivigt förkyld.

Fy, alla är sjuka verkar det som, så tråkigt. Hoppas iallafall att ni är friska till på torsdag,  ser så fram emot att träffa er. Vart ska vi fika och vilken tid blev det nu?

Ska lämna Tindra på dagis om en timme, sen åker jag ner på stan. Ska äta lunch där i lugn och ro och sen ska jag kolla in den nya affären, Rut mfl. Ska bli intressant. Sen ska jag iväg till sjukhuset. Jobbar ikväll, men sen är jag ledig en vecka, ska bli så skönt. vi åker till stugan på fredagkväll,ska bli så mysigt att tända en brasa och bara slappa.

• mysia

Camilla: Stor kram. Men det kommer att gå bra ska du se. Vinga slutade säkert gråta ganska snabbt. Men jag vet hur det känns,det är jobbigt när dom är ledsna när man åker.

• mysia

Hej tjejer

Nu är jag ledig en vecka, känns skönt.

Sussie: Jo, P var på barnens hus. Han blev hämtad på jobbet av sin pappa. Jag hade ju våran bil eftersom jag jobbade. Han köpte en ny vagn åt Tindra. Det blev en Emmajunga scooter.

Agneta: Håller tummarna att du kan följa med på torsdag.

Anna: Skulle va kul att ses, men jag åker till stugan på fredag och blir borta hela helgen.

• mysia

Sofia: Jag och Tindra hittar gärna på något imorgon. Vi är lediga hela dagen.

Idag är det storstädning som gäller. Tindra har tvärtom dagen på dagis idag så då passar jag på att göra det fint här hemma.

Åter till städningen

• mysia

Agneta: Krya på dig. Förstår att du inte orkade lämna Alice på dagis. Jag kan städa åt dig om du vill. Jag har ju som fått upp andan nu Skrattande

Camilla: Vad roligt att Vinga börjar ty sig till någon. Det kommer bara att gå bättre och bättre ska du se.

Nu ska jag äta lite, sen ska jag slänga in tvätten i torktummlarn. Och sen är det väl dax att hämta Tindra på dagis.

• mysia
    litetknyte skrev 2008-02-27 12:32:00 följande:
    mysia - hehe, annars får du gärna komma hit och städa oxå.
    Visst! Visseligen en bit bort...Fundersam
  • mysia
    Alice i Umeå skrev 2008-02-27 12:36:23 följande:
    Tack Annica!! Men jag ska nog köra hårt med Peter i kväll!! Han får slita extra ont nu när jag både är gravid och sjuk! Du kan ju ta med tröjorna i morgon så får vi se om jag kommer på fikat. Vågar inte bjuda hem er idag, då kanske ni också blir sjuka.
    Ok.ska köra det. krya på dig.
  • mysia

göra det, menar jag

• mysia

Hallå tjejer

vad gör ni allihopa? Jag är ensam med Tindra ikväll. p är ute och äter med jobbet. Avis, dom äter säkert nåt jättegott. Fast jag och Tindra åt oxå god mat ikväll, den där pastagratängen som Agneta gjorde en gång. Har verkligen fastnat för den maträtten. god och så enkel att göra.

Ska ge Tindra välling nu, sen blir det rommservie och greys. Hoppas jag får Tindra att somna snabbt.

Svar på tråden Mina goa vänner!