Mina goa vänner!
Sofia: Och ni har varken tid eller pengar?
Hej tjejer
Idag fick vi sovmorgon till klockan 8, kändes lite lyxigt med tanke på att Tindra sovit så dåligt den senaste veckan. Hon är fortfarande rätt snorig och hostig, men det går åt rätt håll iallafall.
Annars så är jag på uselt humör och mår inte så bra, orkar inte gå in på det nåt mer just nu.
Annika: Hoppas ni blir friska tills ni åker.
Sofia: Hoppas viktor snart blir frisk.
Börjar jobba om 2 timmar, suck, vill inte ut och köra i det här blås och snöovädret.
Camilla: Trevligt att äta middag på restaurang. Jag får snabbäta på jobbet jag.
Ska försöka ta mig i kragen nu och skärpa mig på jobbet iallafall. Vill ju göra ett bra jobb trots att jag inte mår så bra och orkar jobba.
Ha det så bra allihop.
Har nyss kommit hem från jobbet. Blev rätt tufft idag trots att det bara var 4 timmar, så nu ska jag lägga mig på sängen och se cityakuten.
Sara: Vilken energi och ork din mamma verkar ha. Impad.
Aldrig kul att hosta så mycket. Krya på dig.
Anna: Grattis till ditt Mvg, vad roligt för dig.
Tack, nja,det är väl lite halvjobbigt på hemmaplan. Ni vet ju hur jag har haft det förut. Känner mig totalt värdelös.
God morgon
Tar tacksamt emot alla kramar. Behöver dom verkligen. har varit en superjobbig natt här. Tindra vaknade kring 21:30 och kunde inte somna om. Jag märkte att hon var tät i näsan. p hade varken gett henne nässpary, sugit ur näsan eller gett henne hostmedicin, så det var inte konstigt att hon inte kunde andas. Gav henne näsdroppar och sög ur näsan, men hon var så upprörd sen att det inte gick att sova. Kring halv 12 somnade hon. Men före det var det jättejobbigt. P och jag började bråka. jag blev så less på att han bara klagade på mig och Tindra medans jag försökte allt för att få Tindra lugn. Han sa en hel del taskiga saker och jag känner att jag orkar bara inte mer. Jag vill inte skriva allt här, men jag fick iallafall veta att Tindra har en häxa till mamma. fattar inte vad det är med honom. Jag sa att jag inte tyckte om att han kallade oss massa taskiga saker, och frågade varför han gjorde det. han skyller på sömnbrist, men jag har ju oxå sömnbrist sa jag då. ja,men du jobbar ju bara halvtid och det är inte ens ett riktigt jobb, du sitter ju bara på en stol och väntar på att gå hem. Alltså ni förstår hur knäckt jag känner mig va? Vet bara inte hur jag ska gå till väga för att han ska fatta att han sårar mig. Funderar på att prata med hans föräldrar, vad tror ni om det? Struntar totalt i att jag berättar allt så här öppet, men jag kan bara inte hålla inne med det här.
Agneta: Skönt att du slipper leva på spray denna gång.
Anna: Ajdå, håller tummarna att det inte är vattkoppor. har ingen aning om man kan flyga trots det. Kolla upp det. Ring flygbolaget och hör.
Angående p så måste jag säga att jag verkligen funderar på om det är dax att säga hej då. jag orkar verkligen inte bli behandlad så här. trots att man är trött så säger man väl inte sånna saker till den man älskar?
Har precis ringt dagis och sagt att Tindra blir hemma idag. Hon är piggare, men hostar fortfarande. Först nu idag har hon börjat äta. Festis, chips, mariekex och några apelsinklyftor. Inte så näringrik mat kanske, men hon får i sig nåt iallafall. Känner hon bara sig sugen på någonting så kommer hon säkert börja äta vanlig mat snart.
För ett tag sen lovade jag att sätta in en bild på Tindras nya säng, men jag har inte fyllt på plus förrän igår, så här kommer en bild.

Sussie: ja,men jag vet inte vad Tindra gör med sin mun. ha ha.
Den här bilden på Tindra älskar jag.