• mysia

Mina goa vänner!

Tittar snabbt in, skriver mer sen.

Sussie: Oj vilken historia om han med övervikten. ja,precis, vi får stötta varandra. Vad säger du, ska vi bli tränarkompisar? Visseligen bor vi långt ifrån varandra, men vi kan sporra och peppa varandra iallafall via telefon eller msm. har du nån msn?

Middag nu. Stekt rödspätta, p-mos och grönsaker.

Vi hörs sen.

• mysia

Camilla: Vad skönt att du slipper flytta på dig och att du inte behöver arbeta helg.Jag har pratat med rekryteringsenheten och hon skulle verkligen försöka hjälpa mig att hitta något annat jobb. Hon förstod att det var svårt med dom arbetstiderna för en barnfamilj, vi får ju som aldrig ses hela familjen.
    Du har verkligen fastnat för pilates. Måste verkligen köra igång med det. Har ju 3 pilates dvd:er, men tror ni att jag någonsin tittar och kör ett pass? Nä, just det. Dax för förändring.

• mysia

Sara: Ha ha, ja det kan ju vara bra att ha läst instruktionerna före. Skickar en stor kram till lilla sjuklingen.

• mysia
    litetknyte skrev 2008-02-06 18:04:00 följande:
    mysia - jaaaa, Pilates är den högre maktens gåva till lata mig.
    Ser du nåt resultat nu då? Du har ju hållt på ganska länge med pilates va?
    Jag måste ta itu med träningen nu, men jag är oxå väldigt lat och har alltid något att skylla på.
  • mysia

Är hur trött som helst idag. Tindra sov oroligt och vaknade och skrek flera gånger. Hon var törstig och drömde mardrömmar, stackars lilla tjej.Men P hade inge tålamod, så det blev jag som fick lugna en hysterisk tjej mitt i natten.
    Blir en promenad idag, annars blir det nog en lugn dag. Ska söka ett jobb, ska bara kolla referenserna först.

Pingulina skrev 2008-02-07 08:34:21 följande:
    Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!Mer info finns på www.moratrask.se
    Jobbar tyvärr då. Annars hade det varit jättekul, Tindra älskar Mora träsk. Måste kolla om jag kan byta med nån.

Anna: Låter som du har fullt upp. Så nu är du mörkhårig igen, blev nog jättefint. Du passar ju i alla hårfärger.
  • mysia

Sofia: Du får gärna komma hit och atäda oxå. Är så lat och dammhögarna växer.
    Ska oxå jobba ikväll. Är så less på att alltid arbeta kväll. Känns som om jag bara väntar ut dagen tills jag ska iväg. Inte kul.

• mysia

Sussie: Vad jobbigt med foten. Skönt att du har chans att vila upp den nu när C är med farmor.

Vi har precis ätit lite lunch. Tindra var så grinig så jag tänkte att hon är väl trött, så det blir en tisig lunch. Men hon var inte så himla hungrig och nu är hon mest faschinerad av traktorn som kör nere på gatan. Ska gå en promenad om en stund.

• mysia

Oj vad ni har skrivit. Kommer att glömma hälften av vad kan tänkt skriva,men men.

Annika: Vad roligt för A med jobbet. Ja för hela familjen såklart.

Anna: Ha så roligt i helgen, hoppas du hittar ett bra läppstift.

Sara: Ha det så bra i helgen i husvagnen.

Camilla: ha det så mysigt idag.

Sussie: Kolla upp foten, man vet aldrig vad som hänt. Svullnaden i min fot har äntligen börjat ge med sig, och det tog över en vecka, men smärtan är borta. Så går det inte över på en vecka,smärtan alltså,så kan det ha hänt nåt allvarligt med den.

Ledsen nu om jag glömt nån, men det får ni ta.

Själv så jobbar jag ikväll och hela söndag(9-20:30)men imorgon är jag ledig så då ska jag träffa några kompisar och fika och spela spel,för en har fyllt år och den andra fyller snart. Så det blir nog trevligt.

Tindra är på dagis nu,så jag ska passa på att söka jobb, inte för att jag lär få nåt, men man måste ju försöka.
    I em ska jag lämna Tindra hos farmor och farfar innan jag ska på jobbet. och så ska hon sova över där. Dom tyckte att jag och p behövde sova ordentligt en natt. Tindra har ju sovit oroligt en längre tid nu, så vi är rätt slut både jag och P.

Annars mår jag dåligt,som vanligt. Vet inte vad det är , men det är nåt psykiskt. Allt känns liksom fel, jag känner mig usel som människa, mamma, fru, kompis, om ni förstår vad jag menar. Vet inte vad jag vill med mitt liv. ibland har jag bara lust att sticka från allt, själviska jag.Men jag orkar snart inge mer.

Ska tröstäta lite nu...jag vet, inge bra.

• mysia
    Emeraldy skrev 2008-02-08 10:31:25 följande:
    Annica:Jag ger dig det råd jag själv borde ta till mig; Går och prata med nån! Det är verkligen jätteskönt att få lätta sitt hjärta för en utomstående som man inte behöver känna nåt dåligt samvete gentemot. Kram på dig!
    Med nån psykolog menar du? ja,det skulle vara bra. men det kostar så mycket. Och då börjar jag och p tjafsa om det, och jag orkar bara inte med det.
    Men tack för att ni finns.
  • mysia

Nu har jag iallafall sökt undersköterskejobbet. Eller jag har skrivit det, ska bara lägga det på lådan.
    Ska nog gå en promenad efter lunch, behöver lite luft och motion.

Ska gå och skrapa en triss nu som jag köpte igår.

Svar på tråden Mina goa vänner!