Mina goa vänner!
mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:25:36 följande:
mamma till Viktor skrev 2008-02-05 10:25:36 följande:
Har precis kommit hem från jobbet. Blev dock lite försenad på väg dit, en trafikolycka hade inträffat bara ett tag före jag for förbi där.
Sussie: Aj, vad olyckligt. Skickar en stor förstående kram, vet hur det känns att ha ont i foten, antar att det är den du har ont i.
Sofia: Fin bild på Viktor och Moa. Vad dom ser stora ut.
Söta lockar, men jag förstår att ni vill klippa honom.
Ledig imorgon, känns skönt.
Sofia: ni vill inte stanna på lunch imorgon? Alla som vill är välkomna :)
Annika: Åhh,innebandy, suck får skippa den imorgon eftersom min fot fortfarande är svullen och värker.
Sunkiga mjukiskläder, ha ha. Tindra brukar ungefär ha kläder som Moa. Deras mammor har som samma stil, eller hur Sara?...
Sara: Förstår vad du menar med finkläder.
Tindra har oxå sånna lockar som Viktor, och även om hon är söt, så är det rätt svårt att göra en bra frisyr, lockarna i luggen sticker ut medans resten av håret är uppsatt, ser rätt roligt ut. Så då blir det ofta utsläppt.
Tindra har och mjukiskläder ibland, fast snygga typ plysch, ha ha.
Sofia: Ok, då vet jag. Då syns vi imorgon.
Men som sagt, dom som vill komma på kaffe eller te är välkomna. Tindra vill nog leka av sig lite med sina kompisar.
Nu ska jag äta en semla, vi hörs.
God natt
God morgon
Sara: Tråkigt att Moa är sjuk. Håller med om att örontermometrar alltid visar olika. har dock hört att man ska alltid kolla samma öra, men det brukar ändå inte alltid stämma.
Agneta: Ok, tråkigt, men det är nog bäst att Alice får bli frisk först innan vi ses.
Tindra är fortfarande hostig, ska hon någonsin bli frisk?
Nu ska jag städa undan frukosten och bädda sängen.
Vi hörs
Sara: Hur är det med Moa nu? Är hon fortfarande varm?
Sussie: Låter ju lovande om det där jobbet. Håller tummarna. Hoppas foten snart blir bättre.
Sara: Tindra får kanske lära Moa hur man sitter still framför tv:n. Tindra är helt fascinerad av tecknad film. Hon vill inte göra nåt annat just nu. Funderar på att gå på öf i em, tror dom har öppet, får kolla upp det.
Har hittat ett jobb jag ska söka. Tror ni jag har nån chans?
platsbanken.ams.se/text/80/080205,150080,020911,12,0008039280.shtml
Sara: Stackars Moa. Söt bild på lilla sjuklingen, trots att den var suddig.
Nu har Sofia varit och hämtat cyckeln, hoppas den kommer till mer användning i Stöcke än på umedalen.
Vi har precis ätit lunch, så nu blir det en liten promenad.