• mysia

Mina goa vänner!

Camilla: Hoppas Vinga får vara frisk.

Jag har precis duschat, så himla skönt. Skulle kunna stå där hela dagen, men det går ju såklart inte. Tindra tittar på nalle Phu. Längtar verkligen tills vi får åka och hämta P på jobbet. Vill ju till stugan nu!!

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-02-29 15:51:20 följande:
    mysia - åh vad det låter mysigt! N jobbar natt i helgen och sen drar mitt allvar oxå igång... jag jobbar nästa helg så nu är det inte mkt kvar av lugnet för oss heller...
    Ja,det är verkligen jättemysigt där. Tänk vad en brasa kan göra det mysigt. Jag hoppas bara att vi får igång tv:n och dekorden(stavning) nu. Sist vi for dit efter vinteruppehållet så var vi tvungen att ringa till nån som hade massa siffror vi skulle knappa in för att få tv:n att funka. lång och krånglig historia, men ni fattar kanske vad jag menar. Men har vi tur så slipper vi det. Ska strax börja med maten.
  • mysia

Ska aldeles strax åka iväg, men vill först passa på att önska er alla en trevlig helg.
    Kram på er

• mysia

Hej tjejer

Har precis fått Tindra att somna. Hon var riktigt pigg ikväll, men det kanske beror på att farmor och farfar tittade förbi när dom kom hem från Vilhelmina. Då är det ju bara lek och bus som gäller.

Vi har iallafall haft en underbar helg i stugan. Mycket snö, så vi har mest varit ute och åkt pulka och skottat snö. Men det har även blivit mys framför brasan.

Angående melodifestivalen så tyckte jag det var helt rätt låtar som vann. Hade dock hoppats på att calaisa kommit till andra chansen, men man kan ju inte få allt. Tror att Perellis kan vinna alltihop.

Ledig imorgon. Ska bara ha en mysig dag med Tindra. Förmodligen går vi till öf på fm.

Egoinlägg, men jag orkar inte kommentera nåt idag. Är helt slut. Ska nog lägga mig i sängen med en bok.

God natt.

• mysia

Agneta: Så roligt att få se bebisen igen. Det är ok att komma förbi efter att du hämtat Alice.

Nu ska vi äta frukost, sen går jag och Tindra på öf.

• mysia

Sussie: Så roligt att planera bröllop. På ett sätt ångrar jag att kan inte hann planera mitt bröllop exakt som jag ville ha det. Vi tvärbestämde oss bara så det var bara 1 månad före som vi började planera. Jättefina klänningar. Min kusin hade en klänning på sitt bröllop som såg lite blåaktig ut. Vet dock inte vart hon hyrde den.
    Tror säkert din bror vill överlämna dig.

Camilla: Vad skönt att Vinga var feberfri idag. Drygt med övertid.

Hade jättekul på öf idag. Tindra ligger och sover nu. Det tog på krafterna att leka med alla barn där borta.

• mysia

Agneta: Vad skönt att allt såg bra ut. Måste se väldigt annorlunda ut att kolla på ul när man är så långt gången än första gången man kollar. Min moderkaka såg så konstig ut, så nästa gång så kommer jag få fara fler gånger på ul för säkerhetsskull.

• mysia

Sara: Du skulle passa som festfixare. Snacka om perfekt bröllop. Var jag inte redan gift hade jag nog anlitat dig att planera mitt bröllop.

• mysia

Sussie: Visst var det så att ni ville ha ett vinterbröllop? Så mysigt. Jätteroligt att planera bröllop. Behöver du hjälp så finns jag oxå här, precis som Sara. kan absolut tänka mig att hjälpa till med inbjudningskorten, och även med annat.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-03-03 14:41:15 följande:
    Jag kommer nog bolla ideér med er allihopa skulle jag gissa. men tack för erbjudandet
    Ja,vi finns här allihop. Vi ställer ju alltid upp för varandra, eller hur?
Svar på tråden Mina goa vänner!