ladylovelylocks skrev 2007-12-15 23:11:34 följande:
jag letar som en tok, men tvivlar inte på att de finns jag kan länka till dr. Sarah Buckley's sida "labour of love"
www.labouroflove.org/birth/lotus-birth/ där hon beskriver sina egna barns lotusfödslar. Jag hänvisar till hennes dotter Emma, vars upplevelse beskrivs så här: citat "My older children have blessed me with stories of their lives before birth, and have been unanimously in favour of not cutting the cord - especially Emma, who remembered the unpleasant feeling of having her cord cut, which she describes as being "painful in my heart". Zoe, at five years of age, described being attached to a "love-heart thing" in my womb and told me "When I was born, the cord went off the love -heart thing and onto there (the placenta) and then I came out." Perhaps she experienced her placenta in utero as the source of nourishment and love."
Okej, skall kolla in den där sidan när min engelsktalande hjärnhalva är vaken imorgon.
Men de måste ju finnas mer information än den som utgår ifrån enbart denna enskilda individ och hennes familj.
De är sällan som fakta kan jämföras med det som andra tror på. Tro och fakta är inte alltid samma.
Men kasta gärna in fakta länkar när du hittar någre i ditt tokletande