Cupcakestråden- nr2
Cupcaketrenden fortsätter!
Här samlas alla vi cupcakesfantaster som vill utbyta recept, tips, ideér, inspiration och bilder om just CUPCAKES!
vår förra tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m24475986.html
Cupcaketrenden fortsätter!
Här samlas alla vi cupcakesfantaster som vill utbyta recept, tips, ideér, inspiration och bilder om just CUPCAKES!
vår förra tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m24475986.html
Jag har för mig att det är inne hos Martha Stewart man kan se såna cupcakes. Typ blå frosting med en hajfena i.
kollar upp...
Hoppas länken fungerar
www.marthastewart.com/portal/site/mslo/menuitem.3a0656639de62ad593598e10d373a0a0/&vgnextfmt=default
Hmmm håller på med min CC prämiär. Det luktar gott men 4 av mina 12 CC ser ut som att de har exploderat 
Eller snarare imploderat
*asgarv*
hejsan, ny i tråden
gjorde mina första i torsdags, tänkte bjuda på det nästa lördag när minstingen fyller 2 år. övning ger färdighet
var ju jätteroligt och även fast det var första gången så blev de inte jättefula haha. färgade frostingen rosa och lade på silverkulor - såå snyggt
men själv är jag inte så förtjust i just muffins, kan man inte göra dom lite roligare eller hänger allt på frostingen?
Ankmor: Åh vad smart, tack
Eftersom jag just provat har jag bara gjort efter ett recept, men jag antar att det finns flera olika på frosting eller?
*Harkel* Nu ligger mina s.k. cup cakes i mitt galleri
. Kommer nog inte lägga ut de i bildtråden men ni är hjärtligt välkomna in och kika
http://www.familjeliv.se/hem/jfl/galleri.php?cur_album=Cup+cakes
Gott var det. Framförallt är jag väldigt förtjust i grädde och blåbär
Ska se vad det blir sen till kalaset ![]()
dom såg goda ut
finns det en bildtråd?
Tack, det var de. Bildtråden är tårttrådens bildtråd, dit även denna tråd tillhör
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m26260604.html