• Svar på tråden Cupcakestråden- nr2
  • JFL

Hmmm håller på med min CC prämiär. Det luktar gott men 4 av mina 12 CC ser ut som att de har exploderat Cool

ღTårtJennyღ
  • JFL

Eller snarare imploderat *asgarv*

ღTårtJennyღ
  • michiara

hejsan, ny i tråden gjorde mina första i torsdags, tänkte bjuda på det nästa lördag när minstingen fyller 2 år. övning ger färdighet var ju jätteroligt och även fast det var första gången så blev de inte jättefula haha. färgade frostingen rosa och lade på silverkulor - såå snyggt

men själv är jag inte så förtjust i just muffins, kan man inte göra dom lite roligare eller hänger allt på frostingen?

~~ förlovad ~~
  • Ankmor
    michiara skrev 2008-01-19 22:27:43 följande:
    hejsan, ny i tråden gjorde mina första i torsdags, tänkte bjuda på det nästa lördag när minstingen fyller 2 år. övning ger färdighet var ju jätteroligt och även fast det var första gången så blev de inte jättefula haha. färgade frostingen rosa och lade på silverkulor - såå snyggt men själv är jag inte så förtjust i just muffins, kan man inte göra dom lite roligare eller hänger allt på frostingen?
    Du kan alltid fylla dem med vaniljkräm eller liknande genom att skära av toppen av muffinsen och fylla sedan lägga på locket igen. Du döljer det fula genom att dekorera med frosting eller annat gott....
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • michiara

Ankmor: Åh vad smart, tack

Eftersom jag just provat har jag bara gjort efter ett recept, men jag antar att det finns flera olika på frosting eller?

~~ förlovad ~~
  • michiara

dom såg goda ut

finns det en bildtråd?

~~ förlovad ~~
Svar på tråden Cupcakestråden- nr2