• Kerpet1

visparnas tråd # 6

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden

• Svar på tråden visparnas tråd # 6
  • MallaMojs

Hurra hurra för store Björn idag

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Idis 76

GRATTIS BJÖRN!!!  **hipp hipp hura** kan inte fatta att tiden bara sprungit iväg så!!

Har inte varit här på några dagar för i fredags så fick jag en så grym nackspärr att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Gubben smörjde in mig och proppade i mig alvedon och jag fick ligga kvar lite i sängen för att sen ta fart och komma till jobbet. Behöver kanske inte säga att den dagen var jobbig......

Igår var jag hos en naprapat och jag kan lova att det inte var mycket som satt rätt i min rygg och nacke, tror att jag hade ett smatterband där inne. Idag är det bättre men natten har varit jobbig.

Hur är det med alla goa tjejer här inne då? Jag hoppas att jag kommer hinna läsa tillbax under dagen!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Kerpet1

usch va jobbigt med nackspärr IDIS!!!!!!!

Jag är hängig... ska betala räkningar, trist när det alltid visar sig att man blir pank direkt efteråt... inga extravaganser denna månad heller...

• Kerpet1

Var håller Maxie hus???? Var ute och promenerade i hennes trakter igår och kom att tänka på att det var längesen hon synts till... eller hur?

• Joyce

Kerpet: Ja verkligen! Hon kanske har fullt upp med dopet (som väl är i helgen?)?

Vad gör du idag, förutom att betala räkningar? Jag sitter mest och slöar... och tänker på mat (första dagen med vv idag ). Ska försöka ta mig ut på promenad efter som det ser så skönt ut ute. Men det kanske blåser massor?

• MallaMojs

Har också lagt in räkningarna idag, extra jobbig månad med CSN-avbetalning och lite delbetalning inför Ålandssemestern i sommar... Å så blir det kryssning till helgen...

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • jamis

Vi kom iväg till BVC på öppna mottagningen idag. Vår sköterska höll i Adam lite och sa att hon absolut fick ögonkontakt med honom, så det skulle vi inte oroa oss över. Att han inte ler så mycket än kan bero på att han ofta har så ont. Då känner man ju inte riktigt för att le. Men imorse fick jag några leenden iaf

Jag vill oxå se Maxie här igen snart!

Kerpet: Trist att betala räkningar...

Joyce: Du kanske är ute redan, men jag tycker det blåser endel, men solen skiner och värmer väldigt bra!

Annars är projektet för dagen att sortera Adams papper i en pärm. Känns bra att få ordning på papprena och inte ha allt löst!

• Idis 76

Malla: Vart ska ni???

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
Svar på tråden visparnas tråd # 6