• Kerpet1

visparnas tråd # 6

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden

• Svar på tråden visparnas tråd # 6
  • Kerpet1

Oj! Sover alla fortfarande? För inte kan ni väll va ute i detta ruggiga väder?
    Fast det verkar ju spricka upp lite... så det kanske finns möjlighet till utomhusfika i morgon...

Här har jag och Petter äntligen städat... Petter blir alldeles förtjust och försöker jaga damsugaren... nu sover han dock, kanske drömmer han om hur han ska kunna trimma dammsugaren.

• Ma Lu

Hej Kersti Jag tror det låter bra med fika imorn! Är rätt däckad idag men var så hungrig att jag inte kunde sova länge (hur kan man äta HELA tiden?!) och på det fick jag förstås halsbränna så nu kan jag inte sova mer för det. Jaja...

Trimma dammsugare? Hmmm, det ska böjas i tid...

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Kerpet1

Så du kommer imorgon Malu? Gud så skoj att få se din mage!!!!

Nej, nu ska jag svabba av golven... (tror jag...) bläääääääääää!

• Ma Lu

Jomen jag hade ändå tänkt mig en utflykt imorn och Söder passar jättebra Tyvärr får vi inte plats så många när jag har magen med mig Den är STOOOOR Eller kanske inte så jätte men det känns som att den expanderat massor på kort tid nu och jag nojar för att jag ska ha spräckt kurvan!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • jamis

Vilken tid ska vi ses imorgon? och VART ligger Street?

Och Malus mage är jättefin ! Och stor

• MallaMojs

Jag tror jag bangar imorrn...om MaLus mage är stor, så är min vagn med barn i större Jag är sådär jobbigt orkeslös också...triiist!! Ska nog ta med mig barnen å fara till gammelmormor i helgen...

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Maxie

Hej tjejer!
    Kerpet, du kan ta med Petter hit så får han jaga min dammsugare. Jag måste plocka fram den för att vi har haft en rörmokare här som ställde till det så dant... Måste tvätta golven också. Skulle inte förvåna mig om mina svärisar dyker upp på fika i em också, då blir dagen toppad!
    Nej, skämt åsido, jag är så glad att det finns människor som vill och kan jobba med sånt som är mig totalt främmande, som rörmokeri tex.

Vi ska till bvc imorgon för att kolla upp V´s eksem så vi kommer inte. Hoppas ni får jättekul och jättefint väder!!!

• Pess

Och jag kommer nog inte heller Har skrivit en ROMAN inne hos Minna om min morgon och om läkarbesöket. Kort sagt...Magsjuka

• Maxie

Pess: nä fy, stackars er. Är ni dåliga allihop??? Finns det så mycket värre att drabbas av än just magsjuka? Lider med er!

• jamis
    Pess: Usch va jobbigt med magsjuka

Maxie: Hoppas ni får en bra dag TROTS att du måste städa
Svar på tråden visparnas tråd # 6