• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • Marie J

Inget har hänt, men dom är ju kära i varandra, Stevie har varit det länge medans Alex har väl mer kommit på det nu när det knakat i fogarna mellan honom o Fiona.

Bara en tidsfråga innan dom blir tillsammans, äntligen!

• Pepa77
    Svar på #85
    Jag håller med dig helt. Skulle va kul att veta.

Måste införskaffa dessa boxar. Vore härligt att ha o kunna titta på. Kan meddela att jag inte missat så många avsnitt heller. Var mammaledig när de sick på dagarna, så man hade att göra.  :)
  • Elli47
    Pepa77 skrev 2008-03-14 09:39:19 följande:
    13:35 McLeods DöttrarÄr tiden denna söndag!!!!
    Ny tid igen.... Femman verkar inte riktigt prioritera denna serie om jag får säga som så...
  • Mochride
    Elli47 skrev 2008-03-14 09:39:59 följande:
    Ny tid igen.... Femman verkar inte riktigt prioritera denna serie om jag får säga som så...
    Nej, de gör ju inte det och det är så synd
  • Marie J

Måste komma ihåg o kolla den här gången! Jag kommer ju vara hemma o allt

• Mochride

Ska bli spännande att se Stevies reaktion när hon ser vem Roses "pojkvän" är.

• mammatillvictor

Snälla! Missade detta avsnitt också Kan någon vänlig själ berätta om vad som hände idag?

• Elli47

Åh vad var det som hände nu? Jag har nämligen sett tre avsnitt av säsong 5 (dvd) efteråt och lyckas nog blanda ihop allt om jag försöker mig på en resumé...  Ja, Rose träffar en kille som heter Leo som Stevie avskyr, han har gjort något dumt förut, vet inte riktigt vad. Han tycks inte ha rent mjöl i påsen iallafall. Alex går omkring och ser ganska sorgsen ut, han trivs inte riktigt med Fiona längre verkar det som...

Nej med risk för att jag ska blanda ihop allting så är det bättre om någon annan ger resumé!

• karenina81

Rose får kontakt med denna Leo och de smsar och träffas några gånger. Denna Leo har ju varit osams med Stevie i föregående avsnitt. Rose berättar för Stevie att hon har träffat en underbar kille men inte vad han heter. Stevie tycker det verkar ganska ok och bjuder hem honom på middag...det får vi nog se i nästa avsnitt kanske.
    De andra var ute på kofösning, och Jodie och Reily retas med varandra hela tiden...och detta kanske framöver resulterar till en romans eller vad tror ni?

Det var väl det hela tror jag...

Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5