• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • Marie J

Bevis för att Stevie dödade Harry?? Vad för bevis och varför skulle hon vilja döda honom??

• Jasusu

Jag tittade på tv samtidigt som jag höll på med barnen så jag kan ha missat massa saker,men jag fattade det som att Harry pratat skit om Stevies dotter.

Så där har vi ett motiv i så fall.
    Strax innan Harry dog så fick han problem med sitt hjärta och Stevie gav honom vatten.
    Bevisen är att de fann Harrys mediciner i Stevies bil och  vattnet i vattenflaskan som Stevie gav till Harry var färgat rosa...precis som tabletterna.
    Sandra spelar tydligen in allt som sker på gården och Kate snodde bandet för den dagen Harry dog.
    Så hon såg hur Stevie gav Harry vatten och la ihop det med att de hittat medicinerna i bilen och vattenflaskan.
    Jag tror faktiskt att det är Sandra som försöker sätta dit Stevie och lagt dit medicinerna och lagt tabletter i flaskan efteråt.
    För visst att Stevie är hetlevrad men jag tror inte hon skulle riskera allt bara för att döda Harry.
    Sen så tycker jag det var så fult gjort av Kate att inte säga till Stevie att hon hade ringt polisen.
    Stevie hade ju försökt komma iväg dit under hela dagen....
  • JennyL25

Det där missade jag nog, måste se på söndag igen

• Pepa77

Tror inte heller Stevie gjort nåt sånt. Sandra stod ju tidigt i avsnittet vid Stevies bil. Så mycket möjligt att hon gjort nåt.
    Var spännande igår. Väntar på spänning på nästa avsnitt.

• Mochride

Missade det igen. Såg bara slutet. Varför måste de hålla på och ändra tiden?

• Jasusu

Fasiken!!

Jag som stressade hem,så har de bytt tiden!
    Någon som orkar berätta vad som hände?
  • Elli47

Få se nu... Stevie och Regan försökte få den där killen Leo att erkänna att han hade mördat Harry men lyckades inte, däremot höll Stevie på att skjuta honom... Alex hörde när Sandra och Fiona pratade och vet nu att Fiona aldrig var gravid. Alex och Fiona blev dock sams och ska "slänga ut" Sandra. Hm, vad hände mer? Jo, Jodi och Riley flirtade lite. Nej jag kan inte komma på något mer just nu?!

• Marie J

Ja, så var det i stora drag kan man ju säga....

Det slutade med att Stevie hade packat bilen och skulle åka iväg någonstans (fly från allt??) hon står vid en korsning o bara tittar när Alex kommer med sin bil, stannar och går fram till Stevie, hon sitter bara o grinar när hon ser honom och så slutade det!!

• Jasusu

Så polisen släppte Stevie?

Ska det bli rättegång?
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5