• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • JoelBus

gustafssons- Hur vet du att de har spelat in säsong åtta klart? Jag var ut på hemsidan och där stod det inte och jag var ut på channel nine´s hemsida och där stod det inte heller.

• gustafssons

Jag läste det i ett pressmeddelande som ja länkade mig till ifrån deras hemsida..

• Marie J

Det är säsong 6 som går nu på 5:an så då är det alltså en del kvar att se fram emot då

Idag är det kl. 13:25 !!!! MISSA INTE!!! Cool

• anna gottegris

JoelBus: Jag är också så nyfiken på avstånden, för det är verkligen inte lätt att uppskatta. Huset undrar jag också över, hur hänger det ihop egentligen.

När McLeods döttrar är på söndagarna är det min helig timme, då vill jag inte bli störd! Jag är grymt besviken över att jag inte hann med att handla lösgodis innan dagens avsnitt.

Jag har sett serien från första avsnittet och fastnat totalt! Jag tycker fortfarande mycket om det men det är inte som i början. Det har försvunnit för många bra karaktärer. Det är väl bara Jodi och Alex som är kvar från början. Men charmen finns kvar ändå på något vis. Och visst blir man nyfiken på att åka till australien för att kolla läget på riktigt!

• Marie J

Gahh!!! Jag har varit hemma hela dagen, men missade ändå fösta halvan av dagens avsnitt! Suck!!

Det var dock inget särskilt som hände. Gungellan firade 150 år. På slutet tittade Alex på Stevie med den där blicken ni vet.....

• MissWhiskey

är nick död och vart har tess tagit vägen och vem har hand om clair´s dotter?? fattar nada när man missat några avsnitt

• Marie J

Missar NÅGRA avsnitt??

Nick & Tess har flyttat till Argentina. Dom har nu en dotter tillsammans som heter Claire.
    Claires dotter bor tillsammans med sin pappa.

• MissWhiskey

Marie J skrev 2008-03-09 15:06:57 följande:

Missar NÅGRA avsnitt?? Nick & Tess har flyttat till Argentina. Dom har nu en dotter tillsammans som heter Claire.Claires dotter bor tillsammans med sin pappa.
    jag trodde ju han var död Nick....ja oki en del avsnitt tydligen missar alltid att det går nästan...
  • malla76

vad har hänt mellan stevie o alex??

Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5