• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • Marie J

Jag missade oxå!! Blir galen när dom byter tid hela tiden. Känns ungefär som om att 5:an skiter i programmet o lägger in det där det finns tid typ

• gustafssons

Det är lite av en katastrof att det bara blir 8 episoder av denna underbara serie. så tråkigt! den 8e ska/har haft premiär på kanal 9 i australien nu... så till höst kommer den väl hit.. i alla fall på hallmark..

Jag vill bara gråta!!!

• Elli47

Säsong 8 blir alltså den sista då? Ja, trist men å andra sidan är evighetsserier inte så lyckade. Det är dessutom väldigt trist när alla personer försvinner... har sett McLeods på dvd från säsong 1 och det har ju försvunnit massor massor!

• gustafssons

ja den läggs ner....
    Snyft!

• Pepa77

På söndag är tiden 13:25!!

Så de ska lägga ner serien?? Typiskt. Är ju så bra. Handlingen är bra, Underbar miljö som det spelas in på.
    Man blir så sugen på att åka dit o se det i verkliga livet....

• gustafssons

Peppe77
    Det håller ja ´med om..

• Mochride

Jag tycker också att det är tråkigt att serien ska lägga ned, men som sagt så har så många viktiga karaktärer försvunnit och det är inte samma sak längre. Känns lite som att Jodie blev en McLeod så att de kudne fortsätta utan Tess. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om serien, men jag tror samtidigt att det kan vara bra att avsluta snart.

• Elli47
    Mochride skrev 2008-03-07 14:51:00 följande:
    Jag tycker också att det är tråkigt att serien ska lägga ned, men som sagt så har så många viktiga karaktärer försvunnit och det är inte samma sak längre. Känns lite som att Jodie blev en McLeod så att de kudne fortsätta utan Tess. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om serien, men jag tror samtidigt att det kan vara bra att avsluta snart.
    Ja och så alla kusinerna McLeod som dyker upp... Nej, trist är det men lika bra att lägga ner kanske. Jag har säsong 1-5 på dvd så jag kan se åtminstone de avsnitten när jag vill! Synd att Claire försvann, hon var ju toppen, och Becky!
  • Lindispindis84

Jag saknar Tess och Nick!

• Mochride
    Lindispindis84 skrev 2008-03-07 15:59:43 följande:
    Jag saknar Tess och Nick!
    Jag med. De var mina absoluta favoriter i serien. De kan ju få hälsa på lite i åttonde säsongen...
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5