• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • Mochride

Äntligen har det börjat igen :)

Jag minns inte heller Riley.
    Stör mig så otroligt på Sandra, och är inte så förtjust i Fiona heller, men kan hon komma ivägen för Sandra så är det bara bra :)
    Det var lite tomt utan Alex, jag hoppas han är tillbaka i nästa avsnitt. En hel vecka kvar...

• yossis

Jag gick ut & läste om avsnittet som va innan söndagens & jag känner inte igen handlingen i det, så undra om dom har glömt att sända ett avsnitt...
    Kan inte heller påminna mig om att jag sett Rily i senaste avsnittet dom sände innan uppehållet, men som alltid va det ett bra avsnitt ser fram emot söndagens avsnitt.

• Pepa77

Riley jagade tjuvjägare som var ute o sköt hästar för skoj skull. Men tror inte det var i förra avsnittet. Inte helt säker där.
    De på Drovers trodde först att han var jägaren, men han hjälpte bara hästarna. Men hur Stevie o han började med vildhästarna minns jag inte. Men var säkert i samma avsnitt, eller ett annat.
    Bra var det i alla fall. Men saknar Tess, Nick, Meg o Terry.

• Pepa77

Jo det var visst förra. Kollade in deras hemsida. Jag såg det avsnittet, så de har sänt det.

• JennyL25

Saknar med de gamla godingarna liksom.

Är det den serien imorgon em?

• Raggarbruden

Hur dags var serien idag?? Jag trodde det skulle vara fyra så jag satte aldrig timern men när vi kom hem då så hade det redan varit.. sååå arg!!
    Vad hände idag??

• JennyL25

Missade halva jag med.

Tror jag sett det avsnittet, är femman lite efter Hallmark?

• karenina81

Här kommer ett försök till resume för de som missade....

Moiras man dök upp och ville ha henne tillbaka och hon föll nästan för frestelsen men efter att han hjälpt henne med en dieselleverans som gick fel + att han inte lyssnade och tog för givet att hon ville ha honom tillbaka sa hon ifrån och att hon klarade sig själv.

Tjejerna på gården hade fullt upp med att ordna en ridtävling som skulle ge god reklam + att några kor var redo för den viktiga leveransen som det fått kontrakt på till en stor leverantör. Tyvärr smet dessa kor in på Sandras mark och när hon såg det bestämde hon sig för att dra nytta av det och kunna ta kontraktet ifrån Drovers. Hon lät några smittade kor gå tillsammans med Drovers kor för att sedan ta dem därifrån. På så sätt blev Drovers leveransklara kor smittade och detta gjorde att de inte kunde leverera dessa och Sandra fick kontraktet. Till råga på allt blev ridtävlingen flyttad pga smittorisken.
    Det slutade med att den nya tjejen (hon som letade mineraler förut) klurade ut Sandras bedrägeri och Drovers fick tillbaka kontraktet.

Stevie, Riley och Kate deltog i ridtävlingen men vann inte men fick några vildhästar sålda iallafall och god reklam för Drovers.

Tess ringde i slutet av programmet och talade om att de fått en dotter.

• Mochride

Så typiskt att jag missade det där, hade ingen aning om att de ändrat tiden. Men nu är jag i alla fall förberedd till nästa gång...

Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5