• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • Jasusu

Det var i stora drag det som hände.
    Leo är ju killen som sprutade ner hela drover med gift(?) så de inte kunde odla ekologiskt längre,så Stevie kommer inte bli glad över att Rose är tillsammans med honom.

Det verkar som att Leo har planerat att bli tillsammans med Rose antagligen för att reta Stevie eller var det bara jag som uppfattade det så?

Alla trodde att veterinären vad han nu heter skulle fria till sin flickvän för han hade en liten ask men så blev det inte och hon är nog sårad över det.

Det känns som att det är något på gång mellan Jodie och killen som hon egentligen hatar.

Fyll gärna i någon

• Mochride

Jag tror också att det är planerat av Leo. Han vet väl att det är Stevies dotter och ser det som ett sätt att ge igen.

Hur gick det med den där asken? Fick man veta vad det var i den?

• Familjen G

Ja dave hade kommit in på vetrinärhögskolan och skulle få resa en del och hålla föredrag så i asken där man trodde det var en ring var det ett litet emblem bara som han fått för utmärkelsen antar jag...
    Stevie har ju desstuom haft sex med Leo, och ratade honom helt dagen efter så han blev förbannad och för att ge igen så sprutade han ner hela drovers med gift från sitt plan. Han har ju oxå varit misstänkt för mordet på harry och när både han och stevie nu är rentvådda så försökte han be henne om ursäkt och gräva ner stridsyxan(hur ärligt menat det var vet man inte riktigt) Men stevie bad honom dra och hålla sig borta från henne och drovers. Nu ska han väl hämnas med att ta Rose... Stackars henne, hon som är så kär...

Mochride skrev 2008-03-17 12:19:44 följande:
    Jag tror också att det är planerat av Leo. Han vet väl att det är Stevies dotter och ser det som ett sätt att ge igen.Hur gick det med den där asken? Fick man veta vad det var i den?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus ♥¸.?°´¯) ♥ och ♥ (¯`°?.¸ ♥ Felix ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mochride

Familjen G skrev 2008-03-17 13:35:09 följande:

Ja dave hade kommit in på vetrinärhögskolan och skulle få resa en del och hålla föredrag så i asken där man trodde det var en ring var det ett litet emblem bara som han fått för utmärkelsen antar jag... Stevie har ju desstuom haft sex med Leo, och ratade honom helt dagen efter så han blev förbannad och för att ge igen så sprutade han ner hela drovers med gift från sitt plan. Han har ju oxå varit misstänkt för mordet på harry och när både han och stevie nu är rentvådda så försökte han be henne om ursäkt och gräva ner stridsyxan(hur ärligt menat det var vet man inte riktigt) Men stevie bad honom dra och hålla sig borta från henne och drovers. Nu ska han väl hämnas med att ta Rose... Stackars henne, hon som är så kär...
    Ja, det kommer bli jättesynd om henne sen.
  • Elli47

Aha, det där med Stevie och Leo visste jag inte. Ja, det verkar som om han är ute efter hämnd bara...

• Pepa77

Kollade ej igår. men har det inspelat. Måste hinna se det idag!

• Marie J

VA?! Har Stevie & Leo haft ihop det? Klart är ju i alla fall att Leo jävlas med Stevie nu och använder Rose mot henne. Ska verkligen bli spännande nästa avsnitt, som jag troligtvis kommer missa eftersom det är påsk och vi troligtvis är på landet då. *SNYFT*

Ska bli spännande o följa Dave & Regan, han fattade nog att hon blev lite besviken där faktiskt, såg ut som det. Undrar om Kate fortfarande är kär i honom.

Tråkigt med sista avsnittet var väl att "kärlekssagan" mellan Alex & Stevie inte utvecklades något.

McLeods döttrar Rules  

"Reach for the moon and you will land on the stars"
  • Mochride

Marie J skrev 2008-03-17 19:40:59 följande:

VA?! Har Stevie & Leo haft ihop det? Klart är ju i alla fall att Leo jävlas med Stevie nu och använder Rose mot henne. Ska verkligen bli spännande nästa avsnitt, som jag troligtvis kommer missa eftersom det är påsk och vi troligtvis är på landet då. *SNYFT*Ska bli spännande o följa Dave & Regan, han fattade nog att hon blev lite besviken där faktiskt, såg ut som det. Undrar om Kate fortfarande är kär i honom.Tråkigt med sista avsnittet var väl att "kärlekssagan" mellan Alex & Stevie inte utvecklades något.
       McLeods döttrar Rules  
    Det var ganska länge sen, när Tess hade bestämt sig för att föda upp och odla ekologiskt.
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5