• Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5
  • mammatillvictor

åh, tack för att ni berättade! Ska verkligen försöka titta nu på söndag!!! Kram på er alla

• karenina81

Ja, det var lite som jag missat att berätta=) Tur att vi kan hjälpas åt...ha det bra nu alla MDfans!!

• Pepa77

Missade de 20 första minuterna. Vad hände då??? Jag såg från det att Leo lämnade Drovers.

• Marie J

Jag missade ALLT! Vad hände??

Reach for the moon and you will land on the stars
  • Elli47

Jag missade också hela avsnittet... fick långväga gäster som kom precis 10 minuter innan McLeods skulle börja. Suck.

• zippolina

Ja vad hände? Någon som orkar berätta lite...? Satt i bilen hem från påskfirande i Dalarna. En kompis skulle spela in åt mig för min dvd-video var sönder! Jag sms o fråga om hon spelar in... GLÖÖÖÖÖÖÖMT!!! Grrr... jag som inte missar ett enda avnitt! Pleaseeeee.... berätta! Vet att Leo skulle komma på middag men vad hände...

• Pepa77

Jag såg då från 20 min in i serien.

Det som händer då var att Leo lämnar Drovers. Vet ej vad som hände innan, men vill gärna veta. 

Fiona pratar på att åka hem till sina föräldrar över jul, o undra om de ska beställa biljetter till henne o alex. men han verkar inte riktigt pigg på detta.
    Alex kommer senare till stevie o vill prata med henne för han tänker på henne jämt. Men hon svarar med att hon nu har problem med Rose o hennes pojkvän. Som hon till slut nämner är Leo.¨
    Jodie o kate ska va med i nån slags tävling om ung jordbrukare. Kommer väl i nästa avsnitt då kanske.
    Rose försvinner iväg med Leo hem till honom. Stevie o regan hittar hennes häst vid ett stängsel, O får onda aningar.
    Som tur är hittar de dom, för Rose hade hittat tidningsurklippet med henne o stevie, som leo hade bredvid sin säng. Han kläcker ur sig frasen. "Vill ju veta om du är lika bra som din mor" eller liknande. Kommer ej ihåg ordagrant.
    Rose försöker fly i hans bil, men leo kastar en sten i framrutan, så rose kör in i ett träd.
    Stevie o Regan kommer fram i tid när Leo har tatt tag i Rose, o snackar en massa dynga. 
    Han blir tagen av polisen som de ringt till på vägen dit.

Slutar med att stevie o rose är vänner igen.

För mig att Fiona o Alex kommer att stanna hemma över julen. Får väl se hur det blir framöver kan jag tro.

Men som sagt, om det hände nåt viktigt de 20 första minuterna så vill jag gärna veta.

• Familjen G

De första 20 min bestog mest av att de pratade fram och tillbaka om Leo, eller pojkvännen då eftersom de inte visste vem han var då... Han gav rose ett halsband med ett hjärta på och man fick se när han satt och log och såg fram emot att träffa stevie igen och ge igen antar jag. Han spelade gentlemannen på drovers när han kom till middagen med genomskådades snabbt av stevie och det hela slutar med att hon ber leo dra därifrån... Han gör det men vissar klart att det inte är det sista de ser av honom. Rose blir förstås vansinnig och säger till stevie att hon vill åka hem till sitt rikitga hem och sin riktiga mamma igen... Sen har resten redan skrivits så det tar jag inte igen!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus ♥¸.?°´¯) ♥ och ♥ (¯`°?.¸ ♥ Felix ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden McLeods Döttrar Del 5