Jag såg då från 20 min in i serien.
Det som händer då var att Leo lämnar Drovers. Vet ej vad som hände innan, men vill gärna veta.
Fiona pratar på att åka hem till sina föräldrar över jul, o undra om de ska beställa biljetter till henne o alex. men han verkar inte riktigt pigg på detta.
Alex kommer senare till stevie o vill prata med henne för han tänker på henne jämt. Men hon svarar med att hon nu har problem med Rose o hennes pojkvän. Som hon till slut nämner är Leo.¨
Jodie o kate ska va med i nån slags tävling om ung jordbrukare. Kommer väl i nästa avsnitt då kanske.
Rose försvinner iväg med Leo hem till honom. Stevie o regan hittar hennes häst vid ett stängsel, O får onda aningar.
Som tur är hittar de dom, för Rose hade hittat tidningsurklippet med henne o stevie, som leo hade bredvid sin säng. Han kläcker ur sig frasen. "Vill ju veta om du är lika bra som din mor" eller liknande. Kommer ej ihåg ordagrant.
Rose försöker fly i hans bil, men leo kastar en sten i framrutan, så rose kör in i ett träd.
Stevie o Regan kommer fram i tid när Leo har tatt tag i Rose, o snackar en massa dynga.
Han blir tagen av polisen som de ringt till på vägen dit.
Slutar med att stevie o rose är vänner igen.
För mig att Fiona o Alex kommer att stanna hemma över julen. Får väl se hur det blir framöver kan jag tro.
Men som sagt, om det hände nåt viktigt de 20 första minuterna så vill jag gärna veta.