• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • ming

Jag läste nånstans, som jag inte minns, att massören hade ringt till MKO för att kolla vad hon skulle göra. MKO hade ringt några väktare som skulle komma, men sen fick de ringa ambulansen i alla fall, och då var han död.
    Hushållerskan hade tydligen kollat till honom vid 13-tiden och då låg han och sov, och massören hade kommit vid typ 14:45, men eftersom han inte vaknade så började han/hon fixa i ordning britsen (eller vad heter det man ligger på) istället.
    Han hade inga illegala droger iaf, vad jag förstår.
    Aftonbladet har skrivit om det, de har tmz.com som källa: www.aftonbladet.se/nyheter/article1690290.ab

• Kenzie

ming: Jag läste (vart det minns jag inte, men typ expressen eller aftonbladet) att det hittats knark i en hoprullad sedel på hans rum. Om den stämmer eller bara är rykten vet jag inte, man kan inte direkt lite på vad tidningarna skriver.

Älskade Theodor 060329
  • riot
    ming skrev 2008-01-24 11:01:50 följande:
    Jag läste nånstans, som jag inte minns, att massören hade ringt till MKO för att kolla vad hon skulle göra. MKO hade ringt några väktare som skulle komma, men sen fick de ringa ambulansen i alla fall, och då var han död.Hushållerskan hade tydligen kollat till honom vid 13-tiden och då låg han och sov, och massören hade kommit vid typ 14:45, men eftersom han inte vaknade så började han/hon fixa i ordning britsen (eller vad heter det man ligger på) istället.Han hade inga illegala droger iaf, vad jag förstår.Aftonbladet har skrivit om det, de har tmz.com som källa: www.aftonbladet.se/nyheter/article1690290.ab
    Det verkar ju som det var där kopplingen till MKO fanns då. Precis när det hände så spekulerades det ju vilt att det var hennes lägenhet, nu klarnar ju bilden av det lite iallafall.
  • ming
    riot skrev 2008-01-24 12:07:52 följande:
    Det verkar ju som det var där kopplingen till MKO fanns då. Precis när det hände så spekulerades det ju vilt att det var hennes lägenhet, nu klarnar ju bilden av det lite iallafall.
    Ja, det var ju säkert därför det kom ut andra rykten, eftersom MKO var ju lite med i bilden. Nån kanske hörde hennes namn och så spred det sig som rykten gör.
  • riot
    ming skrev 2008-01-24 16:12:22 följande:
    Ja, det var ju säkert därför det kom ut andra rykten, eftersom MKO var ju lite med i bilden. Nån kanske hörde hennes namn och så spred det sig som rykten gör.
    Ja, precis.
  • millalilla

Det är så tragiskt Tänker på hans lilla dotter..

Saga bus är mitt lilla troll
Svar på tråden Heath Ledger död