• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Vårsolen

du har nog rätt
    jag tänker ju såklart på  hans lilla dotter som förlorat sin pappa bara det är ju grymt.
    Sen kan jag ju bara säga att för min egen del så föll jag verkligen för denna otroligt vackra människa i "En riddares historia" och det känns verkligen skit att man inte kommer få se nått mer av honom och hans begåvning...usch ja
    Det är nog så att vissa människor, oavsett om man känner dom eller man endast sett dom på film, berör mer än andra

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:15:17 följande:
    Det är verkligen konstigt också. Har ni tänkt på hur uppmärksammat detta har blivit?Folk kippar efter andan. Har en klump i magen. Det har tagit folk hårt det här.Ändå var han inte en allt för stor skådis..
  • johannaringer

Jag gillade honom för att verkade så himla "helylle" på något sätt. Han var inte den som hängde ut sitt privatliv i pressen, han gjorde väldigt bra rollprestationer, charmig.. Jag skulle gärna ha honom som kompis. Det är nog därför jag reagerar så starkt på hans död. Hade det varit ex Brad Pitt hade jag blivit lika förvånad, men inte lika berörd.

• Vårsolen

han var ju verkligen på väg uppåt i karriären med och som jag förstått det så haglade filmrollerna över honom nu.
    hemskt att tänka att detta kan ha lett till det som hänt, oavsiktligt eller inte

• xxmeyaxx
    Gorgoroth skrev 2008-01-25 11:22:04 följande:
    Bara oscars nominerad
    klart att han var stor osv, men inte om man jämför med andra.
    johannaringer skrev 2008-01-25 11:25:14 följande:
    Jag gillade honom för att verkade så himla "helylle" på något sätt. Han var inte den som hängde ut sitt privatliv i pressen, han gjorde väldigt bra rollprestationer, charmig.. Jag skulle gärna ha honom som kompis. Det är nog därför jag reagerar så starkt på hans död. Hade det varit ex Brad Pitt hade jag blivit lika förvånad, men inte lika berörd.
    ja, det är också det som är grejen. man reagerar nog just pga det
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Gorgoroth

okej,,,så om en större skådis som jag inte gillar dör så borde jag bli mer dyster då istället?
    Spelar roll hur stor han var, han var 1000gånger bättre än Steven Seagal som spottar ur sig 2 filmer om året.

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:43:17 följande:
    ja, det är också det som är grejen. man reagerar nog just pga det
  • Månsi

är det han som spela riddaren i en riddare historia ??
    kan inte koppla vem de e

• Månsi

hehe såg nu att en hade skrivit de ok
    ja syn han var ju bra.. å inte allt för ful häller

• jenni82

usch det är hur tragiskt som helst.
    det är det alltid när en ung människa dör och speciellt när han lämnat efter sig sin lilla dotter.
    det är jättekonstigt men hans död har verkligen berört mig.
    är det inte skumt när man inte känner en person?

R.I.P

drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • xxmeyaxx
    Gorgoroth skrev 2008-01-25 11:45:49 följande:
    okej,,,så om en större skådis som jag inte gillar dör så borde jag bli mer dyster då istället?Spelar roll hur stor han var, han var 1000gånger bättre än Steven Seagal som spottar ur sig 2 filmer om året.
    men sluta! det är ju inte som så att jag sitter och kritiserar över att världen sörjer!
    Jag sitter själv här med en klump i halsen och förstår ingenting. Jag tycker att han var en otrolig skådespelare och jag kommer verkligen sakna honom. Det jag reagerar på är just det att det har blivit så stort av det. Större kändisar har dött förut och det har inte alls varit så stort i media, som det är för Heath nu.

P.s. Jag tycker också att Heath var 1000 ggr bättre än Steven Seagal (vars filmer alltid ser likadana ut)
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • millalilla
    jenni82 skrev 2008-01-25 11:49:02 följande:
    usch det är hur tragiskt som helst.det är det alltid när en ung människa dör och speciellt när han lämnat efter sig sin lilla dotter.det är jättekonstigt men hans död har verkligen berört mig. är det inte skumt när man inte känner en person?R.I.P
    Vet precis hur du menar.. Känner att det har berört mej väldigt mycket, fast det är en människa man aldrig ens träffat..
    Saga bus är mitt lilla troll
Svar på tråden Heath Ledger död