Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
du har nog rätt
jag tänker ju såklart på hans lilla dotter som förlorat sin pappa bara det är ju grymt.
Sen kan jag ju bara säga att för min egen del så föll jag verkligen för denna otroligt vackra människa i "En riddares historia" och det känns verkligen skit att man inte kommer få se nått mer av honom och hans begåvning...usch ja
Det är nog så att vissa människor, oavsett om man känner dom eller man endast sett dom på film, berör mer än andra
Jag gillade honom för att verkade så himla "helylle" på något sätt. Han var inte den som hängde ut sitt privatliv i pressen, han gjorde väldigt bra rollprestationer, charmig.. Jag skulle gärna ha honom som kompis. Det är nog därför jag reagerar så starkt på hans död. Hade det varit ex Brad Pitt hade jag blivit lika förvånad, men inte lika berörd.
han var ju verkligen på väg uppåt i karriären med och som jag förstått det så haglade filmrollerna över honom nu.
hemskt att tänka att detta kan ha lett till det som hänt, oavsiktligt eller inte
okej,,,så om en större skådis som jag inte gillar dör så borde jag bli mer dyster då istället?
Spelar roll hur stor han var, han var 1000gånger bättre än Steven Seagal som spottar ur sig 2 filmer om året.
är det han som spela riddaren i en riddare historia ??
kan inte koppla vem de e
hehe såg nu att en hade skrivit de ok
ja syn han var ju bra.. å inte allt för ful häller
usch det är hur tragiskt som helst.
det är det alltid när en ung människa dör och speciellt när han lämnat efter sig sin lilla dotter.
det är jättekonstigt men hans död har verkligen berört mig.
är det inte skumt när man inte känner en person?
R.I.P