Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Menade inte att låta så grinig
Men just Heath verkar ha gjort ett väldigt stort intryck på en hel generation människor. Mestadels för sitt utseende enligt många tjejer/kvinnor men även för att man såg hur han levde sig in i rollerna och verkade verkligen älska det han gjorde.
Om Owen Wilson eller Ben Stiller eller så skulle dö tror jag inte många skulle bry sig på samma sätt,,,men det är bara vad jag tror. Tror verkligen inte att det skulle stå på löpsedlar och helsidor flera dagar i sträck om det.
Vill ni veta något roligt? (finner inte rätt ord, väljer roligt)
De senaste dagarna har både "En riddares historia" och "10 orsaker att hata dig" blivit slutsålt på cdon.com. Kan spekuleras om det är just pga Heaths bortgång.
Intressant som fan
Ska bli otroligt intressant också att se hur DVDutgåvan på Batman filmen kommer att bli. Kommer nog bli brutal The Crow varning på den filmen.
Hörde bara för någon vecka sedan att han ska spela Jokern. Först tyckte jag det verkade konstigt, sen såg jag trailern på youtube och tyckte han passade sjukt bra.
www.godhatesfags.com/written/fliers/20080122_heath-ledger-brokeback-mountain.pdf
Man vill bara kräkas....Finns det verkligen människor som beter sig, tänker och tycker på det här viset???
Fy Fan...
Stackars Heath. Han var ju bara en skådespelare, och en bra sådan.
Och snacka om att smutskasta kristendomen då de får folk att tro att kristna är såna blodtörstiga äckel.
Måste säga en jävligt OT-grej: Huckabee som deltar i USA-valet är baptist. Alltså av samma skrot o korn.