Aprilmammor 2005 [tråd 12]
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
Här fortsätter vi skriva om vardagen och livet med våra 05:or.
De små som inte längre är så små, utan mer och mer självständiga individer som visar framsteg och färdigheter var dag.
Välkomna alla Aprilmammor 2005!
SysterY, han har vart på topp i dag och han sover som en stock just nu - ska nog ta och titta till han nu. ![]()
Så, nu har jag bloggat lite om dop och melodifestivalen
E har vaknat ett gäng gånger nu, antar att han är lite orolig efter alla intryck under dagen. Jag och Jimmy har ju fått hålla oss lite i bakgrunden liksom så han är väl lite orolig kanjag tro.
Tinna, åh vad är adressen nu igen? Ska ta och lägga in bland favoriter nu!
Tjenna!
Snart dags att åka till jobbet. Blir spännande natt eftersom jag inte sovit nåt idag
Har iaf fixat lite med hemsidan, välkomna in till www.saramartens.com
*kram* p åer!
jojja: Du får väl messa med Jimmy inatt då, han har inte heller sovit nåt idag
Ni kan ju diskutera Kebabpizzans storhet
Var in hos E alldels nyss. Han satte sig upp och gav mig nappen... Hans favoritlek går ut på att han ger mig nappen och sen gömmer jag den och tar fram den och han skrattar. Jag var dock inte på llekhumör ikväll...
Bessie>> tror du att jag får bestämma sånt! Jag ha jur själv tippat på idag, men inget verkar hända. Jo, ja, värkar har jag ju från och till men det känns ju som om de är en del av vardagen snart!
Imorgon> akupunktur
Tisdag> vattengympa
Onsdag> barnmoskan och tidsbokning för överburenhetskontroll med UL till torsdag eller fredag.
Torsdag>akupunktur.
Lika bra att boka in hela veckan så man har något att göra.
Malin: Bra taktik att planera in en massa grejer! Nästa intressanta datum är på fredag, då fyller jag år
Men det innebär 15 dagar över tiden för dig och det låter lite väl mycket...
Morrn morrn!
Dags att hoppa i säng. Ska bara få i mig lite frukost först. Natt ett av sex avklarad. Skönt!
Är så förbaskat pigg på efternatten, när alla andra säckar ihop mer och mer så blir jag bara piggare. De uppskattar inte "kebabpizza"-sång då
Valter är så förbaskat arg nu igen. Har varit lugnt ett tag, men nu så. Snor leksaker från dom andra på dagis, knuffas och är allmänt otrevlig. Vet inte alls hur jag ska bete mig. *suck* Jaja. Snart fyller dom 18 - då kan man slänga ut dom
Natt natt på er!
Morning!
Tittar in och knatar ut igen,har inget att komma med just nu,är bara trög och trött