• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • Andaloal
    tvåsmå skrev 2008-04-03 20:38:46 följande:
    Fin och ovanlig tror jag?
    det är väl vårens nyhet enligt hemsidan
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Line80
    zasata skrev 2008-04-03 20:29:02 följande:
    idag harj ag handlat en massa på kapphal.. förvånad.. hade en massa fina kopier vet nån om det finns erbjudande på brio race nån stans?
    fick mejl precis om det va erbjudande på 1klass..
  • nalle333

skrinda::
    Oj,oj. Jag ligger i lä kan jag ju säga!!
    Undrar hur mycket egentligen man BEHÖVER i klädväg??
    Går ju åt minst 2 överdelar/dag (och då använder jag dreggel lappar)..

• nalle333

Måste passa på att fråga er shopping tokiga en sak till;;
    Jag har ett problem.. Min liten är 67lång (storlek 68 säger väl alla att jag ska ha då)
    68 funkar i överdelar, men när vi kommer till under delar så är 56/62 lite korta i benen, medans 68 är alldeles för långa och för stora i midjan..
    Vad skulle ni ha gjort? haft för korta byxor som sitter i midjan eller för långa o pösiga i midjan??
    Vill ju inte att folk ska tro att jag inte har råd att köpa kläder.. *svårt*

• s k r i n d a

nalle333: själv älskar jag byxor med mudd nedtill, då kan man ha en lite större storlek med rymlig midja utan att fötterna försvinner. Finns ju även jeans med mudd nedtill, bla på HM.

Men det blir svårare att hitta ju större barnet blir, i 98 är det jättesvårt att hitta fina byxor med muddar...

• nalle333

Skrinda: Jag har alltid mudd på byxorna, men "kruxet" är ju att byxorna är för stora i midjan.. De åker ner, visar "rumpan" typ..
    Åh,kan inte min lilla älskling växa? *hehe*

• lollypop
    nalle333 skrev 2008-04-03 21:12:00 följande:
    Skrinda: Jag har alltid mudd på byxorna, men "kruxet" är ju att byxorna är för stora i midjan.. De åker ner, visar "rumpan" typ..Åh,kan inte min lilla älskling växa? *hehe*
    Jag har också det problemet med mina barn!
    Kan nästan aldrig köpa byxor om där inte är ställbar resår i midjan.
    Kolla efter såna!!! Är ju rätt vanligt numer!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • nalle333

Lollypop:
    Vart kan man hitta såna??

• lollypop

Jag köper mycket me&I-kläder och där har alla byxor ställbar resår i midjan. Sen tycker jag att H&M börjat mer och mer med det också. Även Lindex.
    Problemet är väl att det mest är i "vanliga" byxor det är ställar resår! Kanske inte precis det du använder mest nu (!?). Men nåt som är bra framöver om nu din lille bestämmer sig för att behålla sin form

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!