• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • CamillaJ

Tycker också att villervallas är fina!! Gillar ju Katvigs innan eller gör det nu med men barnen har jätte många mössor och det är ju så kul att skifta
    Här är iaf lillkillen i villervalla favvisen!!

• Joppis81
    EnilemmE skrev 2008-04-08 20:57:52 följande:
    Vad för barnmässa?!?!? Vi ska på barnmässa i Göteborg i helgen, det ser jag verkligen fram emot!!
    Var en liten barnmässa i Borlänge i helgen. Lite barnkläder som såldes, utställningar, osv. Ganska kul även om jag gärna hade sett fler märken.
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Joppis81
    CamillaJ skrev 2008-04-09 20:04:46 följande:
    Tycker också att villervallas är fina!! Gillar ju Katvigs innan eller gör det nu med men barnen har jätte många mössor och det är ju så kul att skifta Här är iaf lillkillen i villervalla favvisen!!
    Den färgställningen fick lilla tjejen på sin mössa! Jag hade velat ha röd/orange men hon skulle promt ha den där färgen så så fick det bli. -D
    Stora tjejen valde multirandiga och den passar kanon till alla hennes jackor!
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • CamillaJ

Mmm.. ja kusinen fick sej en mössa (multirand) så himla fin här är Lillskrutt när han testa kusinens mössa ...
    (Tänk inte på nakenrumpan i bakgrunden haha)

• s k r i n d a

CamillaJ: söt kille, men bilden gör inte mössan rättvisa... Den är så mkt soligare och gladare i färgen än på bilden.

• bloody sunday
    Mamma2001 skrev 2008-04-05 14:06:50 följande:
    Har fått hem massor med fina kläder med posten i veckan ngn som provat Granits barnkläder? tyckte body etc såg sjukt stora ut,medans mössan vi köpte inte alls var speciellt stor, eller ens normal i stl ?
    Har precis köpt en svart t-shirt från Granit (med vitt hjärta) till min son i 74/80. Fick även blöjbyxorna (med peacemärket på baken) av en kompis när han föddes. Kläderna har superskön kvalité och är väldigt töjbara men känns helt normala i storleken tycker jag. Bodyn med hjärtat såg också ganska normal ut i storleken.
    Alfred är här!!! 070920
  • maruttan
    idipp skrev 2008-04-09 20:18:55 följande:
    Läser att det snackas mössor. Jag röstar på dessa; www.frithiof.net/n_agneta_froa.html Dottern är inne på sin andra därifrån. Älskar den!
    Åh vilka fina!! Var kan man köpa en sån??
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!