• Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!
  • prinsungen
    idipp skrev 2008-04-09 20:18:55 följande:
    Läser att det snackas mössor. Jag röstar på dessa; www.frithiof.net/n_agneta_froa.html Dottern är inne på sin andra därifrån. Älskar den!
    Håller helt klart med..."Åre" mössan e snyggast!
    Edwin 050912
  • maruttan
    prinsungen skrev 2008-04-10 19:04:16 följande:
    Håller helt klart med..."Åre" mössan e snyggast!
    Kan man maila till adressen på hemsidan och köpa en på det sättet eller finns det någon webshop som säljer dem??
  • prinsungen
    maruttan skrev 2008-04-10 19:16:24 följande:
    Kan man maila till adressen på hemsidan och köpa en på det sättet eller finns det någon webshop som säljer dem??
    Ingen aning om man kan köpa från deras hemsida. Toddler har i butiken så ring och kolla med dom annars.
    Edwin 050912
  • prinsungen

Nu finns lite ny shopping i galleriet....mer kommer!!!

Edwin 050912
  • zasata

till mig.. men s¨himla sköna.. Sobea byxor.. 300kr på mässan ord 599,

blingo byxa 165 baby och barn mässan

nova star, byxa 100kr t-shirt 80kr tjocktröja 100 kr

tröja dunnis 50kr
  • annapurna

Jag vill tipsa om www.wildmango.se - streetkläder med mycket attityd (2-10 år). Urcoola och jättesvårt att välja vilka plagg man ska köpa! Klart beroendeframkallande :)

• Höst06

Njae, inte direkt min stil, tyvärr!

annapurna skrev 2008-04-13 22:10:02 följande:
    Jag vill tipsa om www.wildmango.se - streetkläder med mycket attityd (2-10 år). Urcoola och jättesvårt att välja vilka plagg man ska köpa! Klart beroendeframkallande :)
    Kan tipsa om att det är 25% rabatt på www.spojl.se om man anger VÅRYRA i kassan. Mycket fint där!
  • elsa77

Ska göra om sonens rum och det luter åt bil tema är det någon som har några tips??

• prinsungen
    elsa77 skrev 2008-04-14 21:29:42 följande:
    Ska göra om sonens rum och det luter åt bil tema är det någon som har några tips??
    "Fartdårar" från Mairo kanske!?
    Edwin 050912
Svar på tråden Vi som handlar mer (barn)kläder än vi borde del VI !!