• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

vi ska göra ett eget köksbord i ek sen, jag är egentligen less på ek men det är ju det bästa materialet i ett köksbord egentligen så det får bli så

• Annamus

Kobra och Bcsvensk: NEJ, det är inte det bordet. Det har utgått ur sortimentet och ersatts av det bordet som jag nu vill köpa. Det är samma stolar dock och samma erbjudande i pris, trots att det, enligt expiditen, är ett dyrare bord egentligen. Här har ni bild på det och ja, tveka som vanligt inte att gå igenom resten av mina bilder. ;)

http://annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html?id=183894736&directlink=1

Vad läkaren heter minns jag inte på rak arm, jag är jättedålig på namn. Hon e nog indiska tror jag dessutom. Vi har bara träffats en gång.

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 21:01:10 följande:
    Har ni haft en bra påsk alla?
    Förutom skovet med magen..Japps....Och du sj??
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-24 21:05:18 följande:
    Kobra och Bcsvensk: NEJ, det är inte det bordet. Det har utgått ur sortimentet och ersatts av det bordet som jag nu vill köpa. Det är samma stolar dock och samma erbjudande i pris, trots att det, enligt expiditen, är ett dyrare bord egentligen. Här har ni bild på det och ja, tveka som vanligt inte att gå igenom resten av mina bilder. ;) annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html läkaren heter minns jag inte på rak arm, jag är jättedålig på namn. Hon e nog indiska tror jag dessutom. Vi har bara träffats en gång.
    Oj,vad fint det ser ut...ser inte ut som det andra...
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 21:06:05 följande:
    Förutom skovet med magen..Japps....Och du sj??
    Jo, har tagit det väldigt lugnt, jag är så slut och trött nuförtiden
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 21:09:32 följande:
    Jo, har tagit det väldigt lugnt, jag är så slut och trött nuförtiden
    Jo,det kan jag tro...du har ju en kropp som ska återställa och återanpassa sej efter ett ingrepp,då brukar man bli slut...det gör dej nog gott med lite semester tror jag
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 21:12:16 följande:
    Jo,det kan jag tro...du har ju en kropp som ska återställa och återanpassa sej efter ett ingrepp,då brukar man bli slut...det gör dej nog gott med lite semester tror jag
    Ja det tror jag med Längtar som fan, det är ju bara drygt en vecka kvar hihi
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-03-24 21:14:34 följande:
    Ja det tror jag med Längtar som fan, det är ju bara drygt en vecka kvar hihi
    F*n va avunds ja är,vill oxå en sväng neröver,vi håller på spar till nytt kök som vi ska börja med i maj/juni, vi får igen pengarna av kommun,eftersom det är bostads anpassning,men eftersom maken gör det själv,måste vi lägga ut för det innan...dessvärre...Men det är det vääääärt känns de som ...
    Man kan inte få allt...
    Men du lan ju "handla " lite exta på Ullared,sååå...
  • kobra

kul med nytt kök,vad blir det för schnyygt ett

Svar på tråden ***Skelleftetråden***