• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Malle: Läkaren vi träffade nu sist sade att det var helt omöjligt att det skulle växa bort, och hon berättade om olika sjukdomar, bland annat cancer i tarmen, som skulle kunna utvecklas med åren om man fuskade... så jag tror vi inte fuskar i alla fall. Sprolla egentligen, SÅ farligt är det inte å äta glutenfri kost... :)

• kobra

jag tror att det vore bra om alla kunde äta mindre mjöl och mjölkprodukter, mera nötter och grönt åt folket
    så jag tycker nog att de som har gluten och mjölkallergi faktiskt äter hälsosammare än de som kan vräka i sig allt mjölväg..

• Annamus

Är det någon här i tråden som köpt möbler på Shape Store? Jag har hittat ett bord med sex stolar som vi har tänkt köpa. Men är ju SÅÅÅ himla billigt juh! Törs man lita på att det håller ihop alls?

• Kixi

Annamus: Har en kompis som jobbar där...kan kolla med henne om man kan lita på dem ;)

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-24 20:33:55 följande:
    Är det någon här i tråden som köpt möbler på Shape Store? Jag har hittat ett bord med sex stolar som vi har tänkt köpa. Men är ju SÅÅÅ himla billigt juh! Törs man lita på att det håller ihop alls?

Är det köks bordet ??

<jsg sätter mej i morrn och inboaxar ett par bra recept åt dej

• maltazar

Anna: okej, ja jag har ingen koll på det där, men det var vad hon sa då iaf. Undra om hon inte hade någon bekant som det funkat för också.. men jag kan minnas fel :)

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-24 20:19:06 följande:
    Malle: Läkaren vi träffade nu sist sade att det var helt omöjligt att det skulle växa bort, och hon berättade om olika sjukdomar, bland annat cancer i tarmen, som skulle kunna utvecklas med åren om man fuskade... så jag tror vi inte fuskar i alla fall. Sprolla egentligen, SÅ farligt är det inte å äta glutenfri kost... :)
    Vilken läkare har ni  ifråga om detta med Gluten ???
  • kobra

annamus, vilket bord är det? hoppas du inte menar det som är skårat hela ovansidan i ek typ..syrraan ade tänkt köpa det men insåg vilka smulor som skulle falla ner i dessa skåror..ett tips bara

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-24 20:46:39 följande:
    annamus, vilket bord är det? hoppas du inte menar det som är skårat hela ovansidan i ek typ..syrraan ade tänkt köpa det men insåg vilka smulor som skulle falla ner i dessa skåror..ett tips bara
    Det var det bordet jag också funderade över...Huuu...vi såg också på det,men avstod av samma anledning som din syster...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***